به مولا(((:

به مولا(((:



نظرات شما عزیزان:

سجاد
ساعت23:14---3 آبان 1393


پارسا....
ساعت17:55---3 آبان 1393
لیلا این من کیه؟؟؟اذیتت کرد بهم بگو
پاسخ:شما خودت کی هسی؟|:


من
ساعت11:21---3 آبان 1393
عزیزم من بیمار روانیم باشه عیب نداره یه روز می آم ...
پاسخ:حالم ازت بهم میخوره چی میخایی از جون من این همه ادم زیگیل شدی چسبیدی ب ما کندم نمیشی


عشق2طرفه(محمد)
ساعت9:01---3 آبان 1393
تو از خودت تعریف نکنی میمیری خخخخخخ

پاسخ:من زاده شدم که تحسین دیگرانو برانگیزم الحسود لا یسود خخخخ


عشق2طرفه(محمد)
ساعت8:55---3 آبان 1393
خخخخ خیال کردی ... پای ته دیگ وسط باشه هیشکیو نمیشناسم یعنی چشمام هیشکیو نمیبینه با هرکی هم بخوام ازدواج کنم یکی از شرایطش باید این باشه که ته دیگ دوس نداشته باشه والااا
پاسخ:من فرق میکنم حالا باز حرف خودتو بزن سر سفره دوست داری من بشینم بخورم تو نگاه کنی فقط بس که با کلاس غذا میخورم من(((:


عشق2طرفه(محمد)
ساعت8:47---3 آبان 1393
ولی من ته دیگ نونی رو با هیچی عوض نمیکنم ... خخخخ خیلی وقتا شده سر ته دیگ با ابجیا دعوا کردیم ، وقتی همه دور هم ناهار میخوریم بچه هاشون ته دیگاشونو میارن میدم به من منم بجاش واسشون پفک و چیپس میخرم خخخخ
پاسخ:نگران نباش با من سر سفره بشینی خودت میاری ته دیگارو بهم تقدیم میکنی بدون هیچ خاهش و اصراری خخخخ (((:دست بالای دست بسیار است بله


عشق2طرفه(محمد)
ساعت8:38---3 آبان 1393
یعنی توو عمرت یه حرف حساب زدی اونم همین بود خخخخ لیلا من عاشق ته دیگم یعنی هرجا دعوتی میریم دیس ته دیگو اول میارن میدن به من
پاسخ:مامان من ته دیگاش حرف نداره مخصوصا اونایی که تهش سیب زمینی داره ی وقتاییم زردچوبه میریزه ته قابلمه عین شمالیا میزنه دیگه ادم غش میکنه واسش((((:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 1 آبان 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]