بخاری

بخاری

█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
████████████
█▁██▁██▁██▁█
████████████

ﯼ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﮔﺮﻓﺘﻢ
ﮐﻢ ﮐﻢ ﻫﻮﺍ ﺩﺍﺭﻩ ﺳﺮﺩ ﻣﯿﺸﻪ، ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ وب ﺳﺮﺩﺷﻮﻥ ﻧﺸﻪ ...
ﻗﺪﺭ ﻣﻨﻮ ﺑﺪﻭﻧﻴﺪ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﺍﺍ
ﮐﺪﻭﻡ وبلاگی ﺭﻭ ﺩﯾﺪﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ؟؟ها؟



نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت10:48---22 آبان 1393
سلام
درسته نیستم ولی دوستامو فراموش نمیکنم
بهترین ها رو ارزو دارم واستون


سجاد
ساعت23:26---29 مهر 1393
آغوش گرم بهتر از بخاريه... يه اغوش گرم بزار لطفا...
پاسخ:توقعاتتون صاف تو لوزالمعدم|:


عشق2طرفه(محمد)
ساعت9:48---27 مهر 1393
ایووووول خوب یادت مونده اصن فکر نمیکردم
پاسخ:تو مگه فکرم میکنی؟خخخخ من حافظم حرف نداره(((:


عشق2طرفه(محمد)
ساعت9:22---27 مهر 1393
خخخخخ وبلاگ من !!! یادته زمستون پارسال یه عکس گذاشته بودم از اتیش گفتی الان که این عکسو دیدم گرم شدم؟ خخخخ فک نکنم یادت بیاد ولی من خوب یادمه (-: البته توو اون وبم که فیلتر شد بود
پاسخ:اتفاقن خوب یادمه آتیششم ازون تندا بود ک بلند میشد خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 مهر 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]