نچ نچ نچ! چقد خسیییییییییییییییس!

نچ نچ نچ! چقد خسیییییییییییییییس!

حالا من هی میخوام هیچی نگم نمیشه!من این حرکت رو محکوم میکنم!اون روز بچه ها برا چک کردن گزارش کاراشون شدیدا به لپ تاپ احتیاج داشتن. رفتیم به یکی از این پسرا گفتیم آقا شما ی عنایتی بفرما لپتو ی ی ساعت بده دست ما آقا رفته لپ تاپو آورده با ی قیافه اینجوری خودم میام ازتون پس میگیرم!خب حالا نیومدیم نیومدیبعد نیم ساعت آقا تشریف آوردن پاشید پاشید لپ تاپمو خراب کردید!ینی چی اونوقت!!!!!!!!!!!!!منم برگشتم بهش گفتم خودتو لپ تاپت رو هم چند؟هههههههههبرگشته میگه فحش میدی؟ گفتم پ ن پ دارم باهات شوخی شهرستانی میکنم!همه برو بچ اینجوری بودیم اونم اینجورییاد بگیره که دیگه کاره خوبشو با منت گذاشتن از بین نبره!ولی خودمونیم آدم تو تاکسی سر پا وایسته اینجوری ضایع نشه



نظرات شما عزیزان:

sima
ساعت17:12---28 مهر 1391
manzoret agaye he.. a...i ye dige
پاسخ:sima joOn daghighan!


پژمان بلندگرای
ساعت14:16---22 مهر 1391
SALAM WEBET MAREKAST HARF NADARE AGE VAGHTKARDI BE MAN HAM SAR BEZAN.JADID TARIN TARANEHAY IRAN RO DANLOD KON BE OMID DIDAR MOVAFAGH BASH

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]