خخخخخخخخخخخ

خخخخخخخخخخخ

یه جوک بلدم

 

ولی حسش نیس بنویسم

 

خستم میفهمی؟؟؟ خسته !!!

 

همینجوری بخند

 

به من اعتماد کن.. جوکش باحاله

 

★.¸¸.•*´`*•.¸★★¸.•¨ `*•.¸★★¸.•¨`*•.¸★

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت9:48---19 مهر 1393
سلام خانوم گل مهربان
چرا اینقد نامهربانی ؟
چی شده
چرا منو بلوک کردین ؟
خواهش می کنم فقط یه بار بیاین بگین چی شده چه گناهی از من سر زده باشه دیگه نمی آم سراغتون ولی خواهشا بیاین و بگین باشه ؟
من منتظرم
پاسخ:بابا دست از سرم وردار به هزارو یک دلیل نمیخام باشما بحرفم عجب گیری کردیما دست از سر کچل ما وردار من شوهر دارم چی از جون من میخوای أه


سجاد
ساعت23:33---18 مهر 1393
خدا شفا بده...
دوستان بلند بگين آمييييييييييين
پاسخ:ما نخوایم شما نظر بدی کیو باید ببینیم؟؟؟؟|:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 17 مهر 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]