هر کی کامنت نزاره ....ره خخخ

هر کی کامنت نزاره ....ره خخخ

چه شغلی برات مناسبه؟؟

 

اول به سایت زیر برید

 

کلیک کنید

 

اسم و فامیل و جنسیتتون رو بنویسید

 

منتظر بمونید تا شغل مناسبتون رو حدس بزنه

 

شغلی که براتون تعیین شده رو کامنت کنید

 

 خودم: آتش نشان

نمیدونم واقن چه ربطی بمن داشت ینی فقط دلم میخواد جون ادمارو نجات بدما خخخخخخ



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه(محمد)
ساعت17:17---14 مهر 1393
واسه من راننده اومد هرچند نیستم ولی لامصب یه چیزایی سرش میشه

الان منم باید بگم دلم واست تنگولیده که بیای وبم؟؟؟؟
پاسخ:ای بابا دل و دماغ هیچ کاریو ندارم...


مسعود
ساعت16:46---11 مهر 1393
سلام اجی
منم اپم
بازم بیا پیشم
دلم واست تنگولیده
منتظرت هستم
پاسخ:چون دلت تنگ شده میام((:


mahdi
ساعت9:10---9 مهر 1393
درود.
دیه سر نمیزنی ب من تازه وبمم حذف کردی از داخل پیوندات ب همین زودی منو یادت رف واقعن ک خخخخخخ
راسی سایت این پستتو با اجازت کپی کردم واس وب خودم.
در ضمن اپم ها ی سر بزن ذوق مرگ شیم
فدات

پاسخ:نه شما اصن تو پیوندام نبودی خخخخخ حالا کارت ب جایی رسیده بدون اجازه کپی میکنی خخخخ باشه ی سر بهت میزنم ولی قبلش زنگ بزن115((((:


بهزاد
ساعت8:28---9 مهر 1393
با کمال افتخار
چوب بر .

پاسخ:باباااااااااا دمت گرم خخخخ


سجاد
ساعت19:33---8 مهر 1393
نه بابا؟؟؟؟؟؟
پاسخ:زن بابا(((((:


سجاد
ساعت13:22---8 مهر 1393

من سال 91 امتحان آتش نشاني دادم از بين 35000 نفر 500 نفرمون قبول شديم و رفتيم واسه آزمون عملي، كه آزمون عمليش حدود يه سال بعد تو سال 92 برگزار شد، من تو اين يك سال همش ورزش ميكردم تا بتونم تو آزمون قبول شم، كه اتفاقا قبول هم شدم، اما وقتي رفتم تو سايت اسامي قبول شده ها رو ببينم ديدم اسمم نيست، پيگيري كردم ديدم چون مدركم فوق ديپلم بود اون عوضيها ردم كردند، اونا ديپلم ميخواستند منم مدرك ديپلممو ارائه دادم اما اونا استعلام گرفتند و فهميدن، خاك بر سرشون كه لياقت منو نداشتن يعني من كشته مرده گزينششونم كه مدرك بالا نميخوان و هركس مدرك بالا داره رو مردود ميكنن، آخه كجاي دنيا اينجوريه؟؟ رفتم استانداري، حراست، وزارت كشور و... اما هيچ تاثيري نداشت
راستي شايد بخاطر اينكه ديروز روز آتش نشاني بود شغلت اين دراومده؟؟!!
پاسخ:اوووووووووو عجب داستانی داشتی رمانی بود واس خودش خخخخخ اینجور شغلا دل شیر میخواد لابد تو نداشتی خخخخخخ(((((:من دارم،آخه من خیلی شجاعم(((:



سجاد
ساعت13:12---8 مهر 1393
دندانپزشك

پاسخ:خخخخخ نخند زشت میشی(((:عب نداره بخند واس دندونات خاستگار پیدا میشه((:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 8 مهر 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]