o_o

o_o

دختر همسایه مون 13سالشه بابا مامانش رفتن شمال

امشب جشن گرفته منم دعوت کرده!

اونوقت من شبایی ک خونه تنهام همه لامپا رو روشن میذارم

صدا تلویزیونم زیاد میکنم.با خودم بلند بلند حرف میزنم میخندم

که ینی چند نفر تو خونن ک یوقت دزد نیاد!

 

شکست عشقی بخوری

خیانت ببینی

اصلا داغون بشی شدییییییییید

اماااااااااااااااا,امااااااااااااااااا

لاکت جلو چشمات نیفته زمین و بشکنه

خیای سخته خیلی...

باران نوشت:خدایش خیلی سخته.با داداشم قهر بودم 

پریروز ک دو تا لاک بهم داد شد فرشته عشق عزیز تک شاه قلبم!والااااا

دختره تو هواپیما با موبایل داشت صحبت میکرد

مهماندار گفت حرف زدن شما با تلفن اینجا ممنوعه

دختره ب دوستش میگه اینجا حرف زدن ممنوعه تو حرف بزن من گوش میدم

مهماندار سکته کرد!!!

خلبان غش!!!

یکی از بالها جدا شد...



نظرات شما عزیزان:

سجاد
ساعت23:31---4 مهر 1393
خخخخخخخخ ... اين دخترا هم خيلي باهوشنا!! فكر كنم دوتا لاستيكاي هواپيما هم از خنده تركيد...
پاسخ:خخخخخخ جالب بود((((((:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 مهر 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]