ههههههههههههههه!

ههههههههههههههه!



 
همه مان يك روز بالاخره بر سر اين دو راهي خواهيم ايستاد.
 
آنجا كه همسرمان خواهد گفت :

" يا من ، يا فیس بوک؟!"
 
 و چه لحظه ي سختي ست، لحظه جدايي از همسر...
 
 
 

 

 
  Animated Gif Simbols (45)
 


 


 
خارجیا با مخفف کردن Short message service به sms
 
خواستن به دنیا بگن که خیلی مخن،
 
ولی ما با مخفف کردن sms به s جای بحث نذاشتیم براشون...
 

 

 

 

 
  Animated Gif Simbols (45)
 

 
 


 
اولين حس مادرم به من تهوع بود....


از بقيه هيچ انتظاري ندارم ... !!!


 
 
 
 
  Animated Gif Simbols (45) 

 

 

 


 
روباهه اومد پای درخت گفت : سلام زاغی ...

زاغی با دستش پنیرو چسبید و گفت : من عمرا به تو پنیر نمیدم !!

روباه گفت : یه عمره همتون اسیر شورای تالیف کتب درسی هستین ،
 
 وگرنه تا حالا کدوم خری دیده روباه پنیر بخوره !؟؟؟
 

 

 

 

 

 

 
 
  Animated Gif Simbols (45) 
 

 

 

 
 


 
این خانم‌های که میگن ما هرگز ازدواج نمی‌کنیم
 
همون‌هایی‌ بودن که سر سفره شام قهر میکردن ،
 
 ۲۰ دقیقه بعدش تو آشپز خون ۲ برابر میخوردن .
 
 
 
 

 

 
  Animated Gif Simbols (45)
 

 

 

 

 
 
پیدا کردن یک پسر وفادار ،

 
 از پیدا کردن یک مارمولک پرنده ی سخن گوی سرخابی تو اقیانوس آرام سخت تره  !!


 
 

 

 

 
  Animated Gif Simbols (45)
 

 

 
 


 
روایت داریم تو بهشت قبض تلفن به جای اینکه بیاد،

 
میره !
 
 
 
 

 

 

 
  Animated Gif Simbols (45)
 

 

 
 
 
 
 
خدايا اين همه چاله انداختي توي زندگي ما

خب يه دونشو مينداختي رو لوپمون...


 
 
 
 


 
  Animated Gif Simbols (45)

 
 
 
 


 
دخترعمم 8 سالشه نوشته :کسی فرکانس جدید نشنال جئوگرافیک نداره؟ 

من تا 15سالگی جلو پنکه صدای اورانگوتان درمیاوردم اطرافیانم تشویقم میکردن...
 
 
 
 
 
  Animated Gif Simbols (45) 
 

 
 
 
 
 
یـــــه سوالیـــه مــدت هاســـت ذهنــــمو مشــغول کرده ...


من میخوام ببینم اونی که داشت زبان فارسی رو اختراع میکرد

 

اون روز اول …


چی شد که تصمیم گرفت قورباغه ق اولش«ق» باشه غ دومش«غ» ؟


 
 
 
 
 
  Animated Gif Simbols (45)
 

 

 
 
 


 
دلیل اینکه تــُــــپــــــُـــلــَــم اینه که این همه

شعور و شخصیت در یک بدن لاغر جا نمیشه. . .
 
 
 
 

 

 

 
  Animated Gif Simbols (45) 
 
 
 
 
 
دختره نوشته: دلم خیلی گرفته..!!!

بعد پسره اومده براش نوشته: چرا عزیزم؟؟؟ تو به این خوشگلی , هیکلت به این خوبی ...
 
 چرا دلت باید گرفته باشه آخـــه؟؟؟؟!!!!

( من هرچقد فک کردم دچار چالش فلسفی شدم اما آخرش نفهمیدم اینا الان چه ربطی داشت؟)


 
 

 

 

 
  Animated Gif Simbols (45)
 

 

 


 
 
 
اون دزدي كه تو ماشين لباسشويي قايم ميشه و هر دفعه يه لنگه از جوراباي منو ميدزده ،

بدونه واگذارش كردم به خدا....
 
 

 

 

 

 

 
  Animated Gif Simbols (45)
 

 

 

 

 
 
 
 
میگن تو روز قیامت گوگل به حرف میاد؛

همه جست و جوها و عکسایی که سرچ کردی رو لو میده...
 
در جـــــــــریان باشید
 
 
 
 
 
نظرات شما عزیزان:
نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]