ضایع کردن استاد توسط دانشجو

ضایع کردن استاد توسط دانشجو

وقتی یه دانشجو دهن استاد رو سرویس میکنه ..

.

.

.

یه بار تو دانشگاه دانشجویی وقت ناهار میره سلف دانشگاهشون

قشنگ میره جلوی استادش میشینه

استادشم اعصابش خورد میشه و بهش میگه :

تا حالا ندیدم پرنده و خر پیش هم غذا بخورن

شاگرد هم با لبخند میگه : اشکال نداره الان از اینجا پرواز میکنم

استاد از عصبانیت قرمز میشه و

بعد جلسه ی امتحان دهنشو سرویس کنه

موقع تموم شدن جلسه استاد میبینه راهی نداره واسه رد کردنش

میگه ازت یه سوال میپرسم اگه منطقی جواب بدی بهت نمره میدم

شاگرد قبول میکنه استاد بهش میگه دو تا کیسه هستن

که داخل یکی پر پوله و دیگری عقل و شعور شما کدومو انتخاب میکنی

شاگرد میگه کیسه پر از پولو انتخاب میکنم

بعدش استادش میگه من کیسه عقل و شعورو انتخاب میکنم

شاگردشم میگه بله دقیقا هر کی هر چی رو که نداره انتخاب میکنه

استاد که دیگه خونش به جوش اومده بود

زیر برگه ی شاگردش فقط مینوسه گاو

شاگرد حتی بهشم نگاه نمیکنه ولی بعد چند لحظه برمیگرده

میگه ببخشید استاد شما پای ورقه رو امضا کردین ولی یادتون رفت بهم نمره بدین خداییش پستو حال کردین؟؟؟؟؟خخخخخخ

 



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت8:02---30 شهريور 1393
لیلا
بهم میگی از کجا آدرس ایپیمو میبینی؟
پاسخ:میتونی تو گوگل سرچ کنی((:


عشق2طرفه
ساعت21:03---12 مرداد 1393
بقول بابای نقی الکی نگووو خخخخخخ
پاسخ:اولن الکی نگو نیستو الکی می گیه دویومن من دروغ گو نیسم(:


عشق2طرفه
ساعت8:57---12 مرداد 1393
ههههههه اره حال کردیم ... الان اون دانشجو زندست؟
پاسخ:پس من چکاره ام این جا من خودشم((:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 11 مرداد 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]