جککککککککککککککککککک!!

جککککککککککککککککککک!!

 
دختره بيني عمل ميكنه تا به چشم بياد !
پسره باشگاه بدنسازي ميره تا بتونه مخ بزنه ...
اما .... خدا وكيلي ،
چند بار شعورت رو عمل كردي تا رو فرم بياد ... !!!؟؟؟
 
پسر 24ساله : عزیزم با من ازدواج میکنی؟ دختر 23ساله: احمقِ عوضی ! تو هنوز دهنت بوی شیر میده ! گمشو ! نه که ازدواج نمیکنم !
پسر بچه ی 5ساله: با من اِشتواش میکنی؟ دختر23ساله: وااااااای چه نازی تو! من قربونت بشم ! آره که ازدواج میکنم فدات شم !:
 
اس ام اس یک گل پسر :
.
عزیزم ، خوبی ؟!
.
دلم واست تنگ شده
.
همش دارم به تو فک میکنم گفتم یه اس بهت بدم ببینم در چه حالی!
.
Send to»»» سپیده ، روشنک ، آناهیتا ، سمانه ، آتنا ، مریم , بتول !
 
دیروز آدامس شیک خریدم روش نوشته " آدامس جویدنی
آخه لامـــــصـــّـــب مگه آدامس شیاف کردنی ام داریم؟؟؟ نه داریم ؟!
 
 
"پدر: ... غلط می کنی دختر! واسا بری خونه شوهر بعد هر غلطی دلت خواست بکن!!!!!!.
.
شوهر: ... غلط می کنی زن! فک کردی اینجا خونه باباته هر غلطی دلت خواست بکنی؟"
 
 
سرجلسه امتحان از دختره کنار دستم می پرسم:
لاک داری؟
میگه: چه رنگی !؟
خدایا، اینا کی میخوان به رشد ذهنی برسن؟!
 
به بابام میگم تیغ اصلاح داری؟
 میگه نه برو بیرون بخر!
 نون هم بخر!
 یه سر برو تا اون داروخانه شبانه روزیه یه قرص معده بخر ...
 میوه هم بگیر که عصر مهمون داریم !
 ماشینم بنزین نداره ... زحمت اونم بكش
 میگم : نه احساس میکنم ته ریش بهم میاد
 
 
 
یه حقیقت تلخ !
 .
نصف بیشتر جمعیت این مملکت ، حاصل بسته بودن داروخونه ها بعد از ساعت 10 شبه !!!
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]