کدومش؟؟

کدومش؟؟

کدومش؟

من خودم 9و6



نظرات شما عزیزان:

محمد و مونا
ساعت5:11---4 مرداد 1393
مــــــامــــــان!!!

لحافه من آبی بود چرا رنگش سفـــید شده؟؟؟

بالشتم از پنبــــه بود چرا مثل سنگ شده!!!

بابایی تو که میدونستی از تاریکی میترســم, چرا لامپ روشن نکردی؟؟؟

مگه داره بارون میاد!!!اخه همه جا بو خـــاک میده......

من که دیروز حموم بودم, چرا منو شستن!!!

عشـــقم چرا گریه میکنـــــی؟؟؟آروم باش

مگه زنده بودم ارزشمو فهمیدی؟!؟!؟!؟!؟!....
پاسخ:هعی روزگار...


eli
ساعت16:44---2 مرداد 1393
سلام
وب خوبی دارین
به من هم سربزنین
ممنون میشم
روز خوش
خدافظ


fati
ساعت16:06---2 مرداد 1393
666666666666

عشق2طرفه
ساعت12:07---2 مرداد 1393
الان ملت الکی بیان چی رو انتخاب کنن؟؟؟ خودت که خوباشو سوا کردی دیگه ... بقیشم بقول ما بازاریا شیخ دکونن خخخخخ
پاسخ:خخخخ اینجوریاس دیگ:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]