دلت شماره چنده؟

دلت شماره چنده؟



Balch-white دلت شماره چنده؟؟؟

[size=22pt]دلت شماره چنده؟
۱. یکی دلش به صد دل بنده..
2. یکی صد دل, به یه دل می بنده..
3. یکی یه دل , به یه دل می بنده و تا اخر پایبنده..
4. یکی نمی دونه دلش به کی بنده..
5. یکی هر بار به یکی دل می بنده..
6. یکی دل می بنده که بخنده..
7. یکی هم دلش اکبنده , مونده به کی دل ببنده
8. یکی هم دلش شکسته و منتظره یه بنده
حالا تو دلت شماره چنده؟

  من خودم قاطی کردم راستشو بخواین خخخخخ همه رو دوست دارم بزرگ و کوچیک پیرو جوون کلن مردم دوستیم ما 

 



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت22:53---4 مرداد 1393
گزینه ی من هنوز کشف نشده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:شصد در صد:)


fati
ساعت16:06---2 مرداد 1393
هم هشکودوم هم یکمی شماره شیش

محمد و مونا
ساعت14:18---2 مرداد 1393
ی قانونی هست که همیشه میگه

اونی که تو خیالته...بی خیالته


***وب زیبایی داری به منم سربزن با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن تو وبلاگم ممنون***


نازنین
ساعت0:37---2 مرداد 1393
ﺩﻟـﻢ ﺑﻬـﺎﻧﻪ ﯼ ﺗـﻮ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﺩ

ﺗـﻮ ﻣﯿﺪﺍﻧﯽ ﺑﻬـﺎﻧﻪ ﭼﯿﺴـﺖ !؟

ﺑﻬـﺎﻧﻪ ﻫﻤـﺎﻥ ﺍﺳـﺖ ﮐﻪ ﺷﺐ ﻫﺎ ﺧـﻮﺍﺏ ﺍﺯﭼﺸـﻢ ﺧﯿﺲ ﻣﻦ ﻣﯿﺪﺯﺩﺩ . . .

ﺑﻬـﺎﻧﻪ ﻫﻤـﺎﻥ ﺍﺳـﺖ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﻫـﺎ ﻣﯿـﺎﻥ ﺍﻧﺒـﻮﻫﯽ ﺍﺯ ﺁﺩﻡ ﻫـﺎ ،

ﭼﺸﻤـﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﭘـﯽ ﺗـﻮ ﻣﯿـﮕﺮﺩﺍﻧـﺪ . . .

ﺑﻬـﺎﻧﻪ ﻫﻤـﺎﻥ ﺻﺒـﺮﯾﺴـﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻟﺒـﺎﻧﻢ ﺳﮑﻮﺕ ﻣﯿﺪﻫـﺪ . . .

ﺗـﺎ ﮔﻼﯾﻪ ﺍﯼ ﻧﮑﻨـﻢ ﺍﺯ ﻧﺒـﻮﺩﻧﺖ...!!
3,8گلم بمنم سربزن
پاسخ:الهی باشه گلم میام):


عشق2طرفه
ساعت21:59---1 مرداد 1393
خخخخ منم مثل خودتم والا
پاسخ:هیشکی مث من نیست|:


امید
ساعت19:25---1 مرداد 1393
من7م

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]