مامانمو میخام...

مامانمو میخام...

الهی فدات بشم من نگاش کن تورو خدا جیگرم مگه من مردم خودم مامانتو پیدا می کنم وای چ نانازی بخورمت هممممممممممم



نظرات شما عزیزان:

♥MƠƦƔƛƦƖƊ♥
ساعت16:25---23 مرداد 1393
الان چون دلت واسه این بچه سوخته میخوای بخوریش عایا؟؟؟؟؟؟؟
بنظر تو این کار منطقیه عایا؟
«خخخـــخ»
پاسخ:نه من کلن بجه هارو دوست دارم اونام منو دوست دارن((:


مسعود
ساعت18:30---29 تير 1393
چقد احساساتی هستی ابجی گلم
پاسخ:چ کنیم دیگ خدای احساسیم ما:)


عشق2طرفه
ساعت18:06---25 تير 1393
چقد خوشگله این دختر بزرگ بشه چی میشه

الان تو میخوای مامانشو واسش پیدا کنی؟؟؟
مواظب باش خودت گم نشی لیلا ما هنوز باهات کار داریم ااا خخخ شوخی کردم لیلاجان
پاسخ:خو چ ربطی داش خو نه من می خام بدونم؟؟؟؟:))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]