هه

هه چند وقت پیشا داشتم فک میکردم

باباهای ما مرد خونن این پسرای الانم

قراره یه روز مرد خونه بشن

پسز:عیااااللل مگه صد بار نگفتم از

ریمل من استفاده نکن خوبه منم خط چشم

خودمو گم کنم ماله تورو تموم

کنم؟؟؟؟؟؟؟یا میخوان برن عروسی

پسر:عجقم تو ک کاری نداری بالاخره یه

چیز انتخاب میکنی من امشب چی

بپوشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به نظرت شلوار

قرررمز با بولیز صورتی عروسکی ام

میاد؟؟؟؟؟؟؟؟/

کم مونده دکلته بپوشن والااااااا بوخدا

 



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت15:27---1 مرداد 1393
سلام وبت نایسه ب وب منم سر بزن
پاسخ:ی بار دیگه بگو وب من چیه؟؟؟؟:)))


عشق2طرفه
ساعت12:34---18 تير 1393
آی گفتی پسرای الان که قراره بشن خانم خونه والا
پاسخ:دیگ ما یا نمیگیم یا اگ گفتیم تا تش میریم خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]