اسمتو بنویس

اسمتو بنویس

 

 

 

اسمتو بنويس ببين چه جمله اي ميشه

A: نعمت خدا
B: عشقِ همه
C: معصوم
D: با استعداد
E: خوب اما شکننده
F: احساسي براي ديگران
G: منطقي
H: آرام
I: مودب
J: لذت بردني از زندگي
K: قابل عاشق شدن
L: با مزه
M: عالي
N: مغرور
O: ورزشکار
P: خنده رو
Q: باحال
R: غيرقابل پيش بيني
s; با احساس
T: خالص و حقيقي
U: سودمند و باهوش
V: عصباني
W: بيخيال
X: نابغه
Y: لذت بردني
Z: خوش مشرب

 



نظرات شما عزیزان:

soroush
ساعت2:52---15 تير 1393
واقعا یا بگم دقیقا بهتره، تمام ویژگی هام درست بود عالی بود خیلی حال کردم توام ویژگی های اسمت درسته بامزه ، نعمت خدا، لذت بردنی، خوب اما شکننده=لیلا
برای اسم منم چکنی دقیقا درسته


negar
ساعت11:11---2 تير 1393
مغرور ، خوب اما شکننده ، منطقی ،نعمت خدار ، غیر قابل پیش بینی

رز سیاه
ساعت20:24---26 خرداد 1393
واقعا جالب بود

گیتی
ساعت20:19---26 خرداد 1393
پستت قشنگ بودبرام تونظرابزارش خواهشششششششششششششش

عشق2طرفه
ساعت8:54---26 خرداد 1393
عالی ، ورزشکار ، آرام ، نعمت خدا ، با استعداد ، مودب ، بامزه ، فوق العاده احساسی خخخ ، بقیه رو نمیگم تا ریا نشه
پاسخ:خخخخخخ همشو داری


گیتی
ساعت20:44---25 خرداد 1393
آقا من یه خواهش دارم ازت خوشحال میشم اگه جوابشوبدی میشه این وبرام تووبلاگ تونظرات بفرستی خواهش می کنم میخوامش راست کلیکت بستس جبران می کنم به خداhttp://www.finegirls.loxblog.com ممنونتم
پاسخ:عزیزم منظورتو نفهمیدم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]