تقدیم به همه ی پدرا

تقدیم به همه ی پدرا


مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

دختر که باشی
میدونی اولین عشق زندگیت پدرته
دختر که باشی
میدونی که محکم ترین پناهگاه دنیا
آغوش گرم پدرته
دختر که باشی
میدونی مردانه ترین دستی
که میتونی تو دستت بگیری و
دیگه از هیچی نترسی
دستای گرم و مهربون پدرته
دختر که باشی
میدونی هر کجای دنیا هم باشی
چه باشه چه نباشه
قویترین فرشته نگهبان پدرته ...



نظرات شما عزیزان:

Ailin
ساعت12:13---17 خرداد 1393
هم عکسش هم متنش عالی بود

EHSAN
ساعت22:29---8 خرداد 1393
عالی بود مرسی

عشق2طرفه
ساعت12:21---7 خرداد 1393
روزها میگذرند و در آغوش تو



بودن احساس من را قویتر می کند



بیشتر از این نمی توانم صبر کنم



توی چشم های من نگاه کن



خواهی دید که حقیقت دارد



روز و شب به فکر تو هستم
پاسخ:حالا به فکر باباتی یا من؟؟؟خخخخ


عشق2طرفه
ساعت9:02---7 خرداد 1393
چه عکس قشنگی
پاسخ:اوهوم وای چ دخملی پاهاشو بخورم تپلو مث بچگیای خودم سفید و خوردنیه اوووووم خخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 6 خرداد 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]