شانسه من دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخ

شانسه من دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخ

آقا یه روز سوار تاکسی بودم اون گوشه عقب دپرس نشسته بودم 2 نفر پیشم

 بودن پیاده شدن من موندم چارراه بعدی پیاده شم برم 

بعد این راننده هه فک کرده بود ماشین خالیه پشت فرمون رگباری بسته بود

 به گوز:)))

سر چارراه گفتم آقا دستتون درد نکنه یهویی رید به خودش :))))))

اومدم پول بدم گف برو جوون ما خیلی زحمت دادیم.

 



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه
ساعت17:49---26 ارديبهشت 1393
خودتی ... دختر منظور من راننده تاکسی بود
پاسخ:آهان خب راننده ک الان بین ما نیست خخخخخ در نتیجه من ب خودم گرفتم :)


ehsan
ساعت23:58---25 ارديبهشت 1393
خیلی باحالی دختر خه راستی اپم بیا
پاسخ:میدونم:)


عشق2طرفه
ساعت17:51---25 ارديبهشت 1393
وسعت عشق در پسران انقدر وسیع است که اگر عاشق دختری شوند عاشق دوستان او هم میشوند ...
پاسخ:خو الان چ ربطی داشت؟خخخخخ


عشق2طرفه
ساعت17:41---25 ارديبهشت 1393
خخخخخخ بی ادب
پاسخ:خخخخخخ خودتی


zahra
ساعت15:59---25 ارديبهشت 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]