پسرای دیروز دخترای امروز خخخخخ

پسرای دیروز دخترای امروز خخخخخ

یه پسر همسایه داریم خوشگل، فشن، ابرو شمشیری، خوش ارایش، خوش ادا و شیطون، کافیه از سوسکم بترسه تا واسش یه شوهر خوب پیدا کنیم!!!!

برادرم
ابـــرو برداشتنتو تحمل کردم....
ناخـــن بلند کردنتو تحمل کردم....
ماتیــــــک زدنتو تحمل کردم....
سلام عجقم چطول مطولی گفتنتو تحمل کردم ....
.
.
.
.
.
اما میخای بری بیرون نمیدونی چی بپوشیو نمیتونم تحمل کنم

خدا شاهده نمیتونم :|



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه
ساعت11:47---24 ارديبهشت 1393
خخخخخ خیلی باحال بود لیلا دمت گرررررم
پاسخ:خاهش میشه باحالی از خودتونه خخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 23 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]