بخند:)

بخند:)

عاغا تو تاکسی بودم یه خانوم خیلی چادری خاست کرایه شو بده، با

چادرش لبه ی 500 تومنیو گرفت و با همون وضع

دستشو آورد سمت راننده.راننده هم نامردی نکرد، از توی

داشبورد یه انبردس برداشتو پول رو گرفت

یعنی حال کردم با این حرکتش




نظرات شما عزیزان:

مجنون لیلی
ساعت17:01---22 ارديبهشت 1393
بازم سلام و خسته نباشید عرض میکنم....خدمت شما...وروجک خانووووم....این دفه اومدی ب وبلاگم با سر وارد نشو...مث بچه ادم از در و با پا بیا خخخخخ....چون اونجوری تحویلت نمیگیرم...ناراحت نشو...فضا عاشقونه ست....فازش میپره خو....هههه...بازم ممنون وروجک جان....منتظر کامنت هات هسما....فعلا
پاسخ:من صاب دارما انقد ب لبات زحمت نده خخخخخخ


مجنون لیلی
ساعت4:33---22 ارديبهشت 1393
سلام لیلا خانوووم گل خسته نباشی وروجک....دیگه بی معرفت شدی نمیای ازون ورااا.....داشتم کامنت هامو تایید میکردم ک یهو دیدمت گفتم بیام ی نظری بذارم....راستش از بس درگیر درسامم نمیرسم بیا نت...ازین ب بعد میام ازت سر میزنم...راستی اون پست ثابتت منو کشته ههههه
پاسخ:پس الان داری از دیار باقی پیام میدی خخخخخخ اونجا مگه درسم میخونن؟خخخخخ منم تو این دنیا درگیر درس و دانشگام هنوز آرزوها دارم کجا بیام:))


sona
ساعت11:21---21 ارديبهشت 1393


ehsan
ساعت21:17---20 ارديبهشت 1393
خیلی باحال بود مرسی
پاسخ:قابلی نداشت میشه 5تمن:)


عشق2طرفه
ساعت20:31---19 ارديبهشت 1393
خخخخخ دم راننده گررررم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 19 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]