_مورد داشتیم طرف رفته خرازی گفته جوراب رنگ پای

 

 


طووووسیدارین؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

 

 

 

_هربار از بیرون میلم بابام میپرسه کجا بودی؟


منم هربار میگم بیرون بودم!!!!!!


بعدش دیگه هیچی نمیپرسه!!!!!!!!!!!


دوست داره فقط مطمئن شه خونه نبودم!!!!!!!!!!!

 


_خنگول میخواسته از دست گربشون راحت بشه


میندازشتوی یک کیسه و میبرش  یه جای دور ولش کن,


بعدش به زنشزنگ میزن میگه:


گربه اومده؟!؟!؟!میگه:آره!!!!!!!!!!!!!!!!!


میگه:ازش بپرس از کدوم خیابون اومده من گم شدم!!!!!!!!

 

 

 

 

_تهدید خنگول:اگه مسخرشو دربیاری!


.


.


.


مسخرمو درمیارم!!!

 

 

 

_من یار مهربانم/          دانا و خوش بیانم/  


دانی که اسم من چیست؟!


.


.


.


.


اینترنتم!!!!!!!!!!!نه جانم؟!؟!؟!؟!؟!؟!

 

 

 

_همه مخترعین میرن بهشت به جز مخترع زنگ ساعت,


خدا ازش نگذره!!!!!!!!!!

 

 

 

_همیشه وقتی دلم میگیره میرم سمت پیانو


.


.


.


.


.


.


بعد میبینم پیانو ندارم میرم یه گوشه غمگین میشینم :|

 

 

 

_میدونید چرا سوسکا وقتی میرن مدرسه کفش نمیپوشن؟!


.


.


.


.


.


.


با این قدت اومدی ببینی چرا سوسکا وقتی میرن مدرسه


کفش نمیپوشن


.


.


.


.


.


؟!؟!؟!؟!؟!؟!


سوسک مدرسه میره؟!


سوسک کفش میپوشه؟!


مگه بقیه وقتا میپوشه که موقع مدرسه نپوشه؟!!!!!!!!!!!


واقعا که!!!!!!!!!!!یکم فسفر بخور مغزت وا شه!!!!!!!!

 

 

 

_همیشه اولین باری که مامانت صدات میزنه واسه شام یا نهارنرو!


این یه توطئه ست,میخوان ازت کار بکشن!!!!!!!!!!

 

 

 

_دقت کردین"تا 5 دقیقه دیگه آمادم"خانوما و


جمله"تا 5 دقیقه دیگه خونم"آقایون یه معنی رو میده...؟!؟!؟!


 


_دوستم بهم میگه:


توهم مثل من به طبیعت و گل و دریا و چیزای رمانتیک


علاقه داری؟!پس نه پس!!!


من فقط به زباله دونی و آشغال و چیزای چندش آورعلاقه دارم!!!


 


_تلویزیون داره میگه:جوونا باید مسیر زندگیشونو مشخص کنن


تا موفق بشن...یهو مامانم برگشته میگه:


مسیرشون مشخصه دیگه:


اینترنت...آشپزخونه...اینترنت...دستشویی...اینترنت...تخت خواب...!!!

 

 

 

 


_این کمبود شووهرر به دریا هم رسیده!

 

چون مثلا عروس دریایی داریم ولی داماد دریایی نداریم!!!


 


_چهار طرف اتاقم عنکبوت تار بسته,


منم ازشون به عنوان سیستم پدافندی علیه پشه ها استفاده میکنم!


یه همچین هم زیستی مسالمت آمیزی داریم باهم!!!!!!!!


 


_دخدر عموم هفت سالش بعد بهش میگم:


گلم میخوایی ببرمت پارک؟با یه لحن پر ز سوز میگه:


بیام که خاطره هام بهم نیشخند بزنن؟!


من :|


مهد کودک :|


فیلم های عشقی :D


یونیسف :)

 

 

 

_اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده,


سریع بیاریدش کناریهو گلابی چیزی میخوره تو سرش


چارتا فرمول فیزیک اختراع میکنهبدبخت میشیم!!!!!!!


واللا ما که شانس ندارییییم!!!

 

 

 

_به به چه اسی چه تکی عجب پیامی!!!


مسیج هایت همه خوب و قشنگ,نیس بالاتر از پیام تو زنگ!


.


.


.


اینم از ورژن 2013 روباه و زاغعفک کنم میخواد ازش شارژ بگیره!!!

 

 

 

_یه خواننده ای هست میخونه:


همه چی رو با خودت ببر                گیتاررو  با خودت نبر


اگه بجای کلمه گیتار از مودم استفاده میکرد,


هم مسخرش نمیکردیم!


هم باهاش گریه هم میکردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!


بععععععععععععله!!!ما یه همچین آدمای احساساتی هستیم!!!

 

 

 

 



_روزی از کودک فال فروشی پرسیدم چه میکنی؟!؟!؟!

گفت:مگه کوری دارم فال میفروشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:| :| :| :| :|

 

 


_دخدر داییم زنگ زده میگه:امیر ای دی اس الم نمیره اینترنت!

چکار کنم؟میگم:کدوم چراغا روشن؟!؟!؟!

میگه:چراغ اتاقم با مهتابی آشپزخونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

من :|

استیو جابنز :)

مخابرات :O

بیکارا محل :D

 


_اینترنت تو ایران از سیستم انرژی خورشیدی استفاده میکنه!

 

چون شبها قطع میشه!!!هوا ابری باشه قطع میشه!!!

 


برفی باشه قطع میشه!!!بارونی باشه قطع میشه!!!

مودمت تو سایه باشه قطع میشه!!!

خودت تو سایه باشی قطع میشه!!!

عینک آفتابی بزنی قطع میشه!!!

حالا امکان داره یه روزهم همه جا آفتابی باشه بازم قطع بشه!,!

خوب طبیعته دیگه,میتونه هر سیستمی یه روزمشکل فنی

داشته باشه دیگه!!!نخند!!!!!!!!!!!!

بخندی هم قطع میشه!!!

 


 


_دیرووز یه دخدر با یه پسر تو کافی شاپ مییز جلویی من بودن,

بعد دخدر دستشو دراز کرد دستشو گذاشت رو دست پسر,

بعد باهم شروع کردن به خندیدن!!!!

منم دستمو گذاشتم رو اون یکی دستم!

حضرت عباسی خنده نداشت!!!مردم به چی خوشن؟!؟!؟!

واللا

 


 


_میازار موری که دانه کش است!!!

پس درمورد موری که دانه همراهش نیست حکمی صادر نشده,

پس بیازارید تا میتونییییییییییییییییییید!!!!!

 

 

 


_ژلوفن چیست؟!؟!؟!؟!؟!...همون پاستیل است!!!

فقط درس خونده واسه خودش کسی شده!!!

بعععععععععععععععله!!!!

 

 



_دیروز یه شیشیه کشک خریدم 7500 تومن!!!!!!!!!

گمونم از این به بعد((برو کشکتو بساب))

یه پیشنهاد تجاری موفقمحسوب میشه!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 



_میگم:پدرجان معلممون گفت بین همه کلاس ها

من بالاترین نمره روگرفتم!!!!!!!!!!!!!!!!! :))))))))))))

میگه:ببین دیگه بقیه چقدر خنگن!!!!!!!!!!!!!!!!

من :|

بابام :|

معلممون :[

سازمان نخبگان :O

 

 


_فقط یه جوون ایرانی میتونه 2000 تومن پول نداشته باشه که,

گوشی یک میلیون تومنیش رو شارژکنه!!!!!!!!!!!!

 

 



_یه توپ دارم قلقلیه

.

.

.

.

.

آخه عزیز من هم سن و سال های تو دارن اورانیوم غنی میکنن,

بعد تو اومدی ببینی توپ من چه رنگی؟!؟!

حالا مثلا من بگم سرخ و سفید وآبیه,مشکلاتت حل میشه؟!؟!

به خودت بیا!!!!!!!!!!!!

 

 


_موس بیسیم خریدم!مامانم میگه:بی انضباط!

هیچی نشده سیمشو کندی؟!

 

نظرات شما عزیزان:

خودش
ساعت23:42---7 ارديبهشت 1393
رفتنت ..



هجرت تو تراوش می کند،

از خطوط مبهم نگاهت..

من پیشتر،دیده بودم

جرقه محال ماندنت را

در سایش دستانمان به رفتنت ایمان داشتم،

چون ماهی به جریان آب..

برو ..

اما نبودنت،

مرا در سطح اشکهایم پر از عطش میکند

چقدر سنگین شده اند شانه هایم!

آخر بعد از تو ترازوی تنهایی ام شده اند...





روز پدرآمد و پدر نیامد...



از "تـــو" دلـگیـــر نیستـــم

از دلــم دلـگیـــرم!

کــــه نبــــودنـت را صبــــورانــــه تحمـــــل میکـنــــد

بـی هیـــچ شکــــوه ای...!!!



تمام خنده هایم را نذر کرده ام که گریه ام نگیرد،

اما شبها...

وای از شبها...

یادت ...عکست...خاطراتت ...

نمیگذارند!

وامشب هم دلتنگ تر از همیشه ام.



...................





پ ن : تنها هدیه من برای روز پدر : اشکهام بودن !!!





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]