مادر

مادر

 

به سلامتی همه ی مادرای دنیا علی الخصوص مامان جون خودم



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه
ساعت17:39---31 فروردين 1393
خخخخخ فقط مامان مجازی کم داشتیم که اونم پیدا شد
پاسخ:خودت ميگي مادر روزت مبارك:)


عشق2طرفه
ساعت19:40---30 فروردين 1393
بچه که بودم دلم به گرفتن گوشه چادر مادرم و رفتن به بیرون خوش بود

اکنون بزرگ شده ام مادرم را می خواهم , نه برای گرفتن گوشه چادرش

می خواهمش که با گوشه چادرش اشکهایم را پاک کنم.

نه اینکه دلم خوش شود که می دانم نمی شود !

شاید آرام بگیرد با بوی خوش چادر مادرم...



روزت مبارک مادر خوبم
پاسخ:مرسی پسرم:))


عشق2طرفه
ساعت11:46---30 فروردين 1393
کووففت



نه پس از عمم میخوام
پاسخ:عه مگه عمتم از این کارا بلده؟خخخ:)


عشق2طرفه
ساعت12:02---28 فروردين 1393
سلام لیلاجان خوبی؟ من پست جدید میخوام
پاسخ:سلام خوبم عزیزم،از من میخای؟:)


SoRoUsH
ساعت15:20---27 فروردين 1393
L!KE

خیلی قشنگ بود ورزشکار ... وبتم حرف نداره ...

راستی اون روز مسابقه رو 2_0بردیم 2تا گلم خودم زدم تیم خوبی داشتن ولی به ما نمیخوردن
پاسخ:میسی ^_^.خوبه دیگه اون روز من دعا کردم واس بردتون اگه ن از شما ک بخاری در نمیاد خخخخخخخخ


عشق2طرفه
ساعت12:18---27 فروردين 1393
چاکرتم ... دمت گرم لیلا عجب عکس قشنگی گذاشتی

عشق2طرفه
ساعت12:12---27 فروردين 1393
به سلامتیه مادرایی که با حوصله راه رفتنو یاد بچه هاشون دادن، ولی تو پیری بچه هاشون خجالت میکشن ویلچرشونو هل بدن!



به سلامتی همه ی مادا
پاسخ:لااااااااااااااااایک داری :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 27 فروردين 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]