درد زایمان!!

درد زایمان!!

دختره استاتوس گذاشته " درد زایمان خیلی زیاده "

پسره کامنت گذاشته "درکت میکنم "

پیشرفت قابل توجهی داشتن پسرا ،

 

 

دیگه کار از زیر ابروو برداشتن گذشت !!!


حالا اینم من بهتون بگم دیروز تو کلاس من و رفیقام ردیف آخر نشسته بودیم بد کنار من معصومه بود کنار معصومم یکی از پسرای کلاسمون حالا دیگه بماند نمیگم کی بودش به معصوم گفتم خاک بر سرت کنن اسمتو گذاشتی زن ببین ناخناشو چ خوشکل بلند کرده عاغا ینی ی چی میگم ی چی میشنفید انقد حرفه ای بلند کرده بود منو معصوم تا آخرش دست به خودکار نزدیم پسره ناخونامونو نبینه در این حدوضعیتی شده اصلن



نظرات شما عزیزان:

خودت
ساعت23:55---8 ارديبهشت 1393
لوازم آرایش چیست ؟

ابزار پیچیده شعبده بازی ، با قابلیت تبدیل لولو به هلو !



عشق2طرفه
ساعت11:43---26 فروردين 1393
بخدا من ناخونامو گفتم
پاسخ:فهمیدیم بابا فهمیدیم:)


عشق2طرفه
ساعت11:34---26 فروردين 1393
لیلا تورو خدا نگی
پاسخ:میگم میگم:p


parya
ساعت21:59---24 فروردين 1393


عشق2طرفه
ساعت17:38---24 فروردين 1393
منم خیلی خوب بلدم بلند کنم منظورم ناخونامه هاا ولی هیچوقت اینکارو نکردم
پاسخ:نه تو رو خدا بیا بلند کن اگه به الا نگفتم :))خخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]