مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net


زندگـی چـيز چـرندی اسـت ... !
امـا انسـان اگـر تـا آنجـا كـه مـی توانـد از آن لـذت نبـرد بايـد خيلـی ابلـه باشـد !

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net


ﭼﻘﺪﺭ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻨـﺪ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ که می گوﯾﻨﺪ :ﻣﺮﺩ ﺑـﺎﯾﺪ ﻗﺪ ﺑﻠﻨﺪ ﺑـﺎﺷﺪ ...
ﭼﺸﻤـﻭ ﺍﺑـﺮﻭ ﻣﺸﮑﯽ ﺑـﺎﺷﺪ ...
ته ریش داشته ﺑـﺎﺷﺪ ......
ﻭ ...!!ﻣﻦ ﻣﯿﮕﻮیم :ﻣﺮﺩ ﺑﺍﯾﺪ ﺑﺎﻭﺟــﻮﺩ ﺗﻤﺎﻣﻪ ﻏﺮﻭﺭﺵ - ﻣﻬﺮﺑـﺎن ﺑﺎﺷﺪ ...
ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ تمام ﻟﺠﺒﺎﺯﯾﻬﺎیش - ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﺑﺎﺷﺪ ....
ﺑــﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺗﻤﺎﻣــــﻪ خستگی ﻫﺎﯾﺶ - ﺻﺒـﻮﺭ ﺑﺎﺷﺪ ...
ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺗﻤﺎﻣﻪ ﺳﺨﺘﯽ ﻫﺎﯾﺶ - ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺎﺷﺪ ...
ﻣﺮﺩ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺤﮑﻢ ﺑﺎﺷﺪ...


مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

دوستان خوبم این آخرین پستم تو سال 1392عه براتون آرزوی بهترین هارو دارم. دعا کنید منم به آرزوهام برسم.دوستتون دارم لیلا



نظرات شما عزیزان:

الناز
ساعت12:11---5 فروردين 1393
سلام عزيزم
من و فائزه جون مسابقه ي هفت سين برگزاركرديم...ازت دعوت ميكنم كه بياي به وبمون و اوني رو كه خوشگلتره انتخاب كني....ممنون ميشم اگه بياي


محمد
ساعت20:34---28 اسفند 1392
آبجی من دارم میرم مسافرت بدی خوبی چیزی دیدی حلال کن عزت زیاد
راستی نیومدی دیه وبما .....
عیدتم پیشاپیش مبارک


aNaHID
ساعت17:05---27 اسفند 1392
سلام اجی وبت عالیه خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 27 اسفند 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]