سلام سلام به همه ی بچه باحالا آقا وقتی اومدم ی لحظه شوکه شدم عجیییییییییییبفقط ی لحظه آمار بازدیدو داشته باشمن این روزا سرم شلوغه واس همین وقت نمی کنم بیام نت 22اسفند جشن نامزدیه رفیق فابم فرناز جون و عشقش حمیدخان بود خیلی به هم میومدن فرناز جونم خوشبخت بشی دوست دارمایشالا همه جوونا مرتکب بشن علی الخصوص پسرا تا ببینن که ما دخترا چه جواهراتی هستیم خودم زیادمیخواستم ی ماجرای جالب که دیروز واسم اتفاق افتاد براتون بتعریفم دیروز با مامانم رفته بودیم بازار از بغل ی بوتیک رد می شدیم ی لحظه ی شلوار نظرمو به خودش جلب کرد خخخخ وایستادم ی نیگا بش انداختم به یارو گفتم چند گفت 85گفتم نمی ارزه خخخخخ گفت وردار70میدم ببرگفتم ناچ گفت60من باز گفتم نه آقا ب جون خودم مرده دیگه داشت مفت می بخشید بهم خخخخخ مامانم دستمو کشید گفت بیا بریم.خواستین چیزی بخرین خبرم کنیدحالا اونور بازار ی شلوار راحتی خریدم 35تمن قیمت اصلیش40 تمن بود یارو داشت به30 تمنم راضی میشدا مامانم نزاش گفت 5بزار روش.اصن خریدم نچسبید بهم تا وقتی برسیم خونه سر مامانم غر زدم.با این همه هنوزم که هنوزه خرید عیدم مونده احتمالن همین روزا دیگه برم مسافرت امیدوارم به شمام تعطیلات عید خوش بگذرهما که قراره از دماغمون بشه استادا انقد تکلیف بهمون دادن از پیک نوروزی ام بدتر شده بخدا خخخخ



نظرات شما عزیزان:

fafa
ساعت14:22---28 اسفند 1392
farnazii manam behet tabrik migam. ma 2ta dus juna hamechimun tu ye zaman etefag oftad.masalan aghde man 11.8.91 bud male farnaz 9.8.92. jashn namzadie man 10.12.91 male farnaz 22.12.91. kollan kheilin bahaleee. ishalla aroosie uuuuuuuuuuuuuuuuuu
پاسخ:ملسی فاطی فلن که زنداییم اصرار داره بفرستتم کاندا پیش بچه هاش خخخخخخ


عشق2طرفه
ساعت11:59---24 اسفند 1392
خخخخ خوبه ملت با تو برن خرید



نامزدی دوستتم مبارک



ایشالا صفر بهت خوش بگذره حساااابی ... بیخیال پیک نوروزی ، تو دست خالی هم بری استاد کاریت نداره خخخخ



پس باید پیشاپیش عیدو بهت تبریک بگم؟؟
پاسخ:آره هم چین قراره برم ی جای اوپس خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 24 اسفند 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]