من ک حسابی نسبت ب خردادیا مردادیا دی ای یا ارادت دارم 



نظرات شما عزیزان:

leyli.net7
ساعت18:48---18 اسفند 1392
Manoto
اگر خوبیهایت را فراموش کردند ، تو خوب بودنت را فراموش نکن.

………………………………♥
…………………………………♥
……………………………….♥
……………………………..♥
……………………………♥
…………………………♥
……………………….♥
…………………….♥
………………….♥
………………♥
………….♥
………♥
……♥
…..♥
……♥………………….♥…♥
……….♥………….♥…………♥
…………..♥…..♥………………♥
……………….♥………………..♥
…………….♥……♥…………..♥
…………..♥………….♥….♥
………….♥
………..♥
……….♥
………♥
………♥
……….♥
…………..♥
……………….♥
……………………..♥
………………………….♥
……………………………♥
……………………………♥
…………………………♥
…………………….♥
………………♥
………….♥
…….♥
…♥
.♥………………………..♥….♥
♥……………………..♥………..♥
.♥………………….♥…………….♥
..♥……………….♥………………♥
…♥………………………………♥
…..♥…………………………..♥
……..♥…………………….♥
………..♥……………….♥
…………..♥…………..♥
………………♥…….♥


فرزانه
ساعت9:32---11 اسفند 1392
به افتخار شهریوریا...آجی حواست باشه ها خخخخ
پاسخ:شهریوریارو عششششششششقه اوووووم:)


محمد
ساعت16:34---10 اسفند 1392
بهمن

zahra
ساعت18:47---9 اسفند 1392
من فروردين

احسان
ساعت12:55---8 اسفند 1392
من اذریم

عشق2طرفه
ساعت17:07---7 اسفند 1392
پس لیلا مواظب باش ما رو از دست ندی خخخخ



خودت چه ماهی بودی؟؟
پاسخ:واقن ک خرداد:|


ռǟʐǟռɨռ
ساعت16:06---7 اسفند 1392
من اذر بدنیا اومدم

عشقمم تیر بدنیا اومده
پاسخ:مبارک باشه:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]