طنز

طنز

 عایا میدونستید فرق بین نارنگی و پرتقال چیه ؟
نارنگی شلوار کردی میپوشه ولی پرتقال ساپورت !
نه جون من اطلاعات رو کیف کردی ؟ گنجینه اطلاعات نایابم !
.
.
بچه ۷ساله آیفون فایو اس دستشه ؛ خدا شاهده من همسن این بودم تنها خواستم از خانوادم این بود که وقتی خیار پوست میکنن منو صدا کنن پوست خیارارو بخورم !
.
.
اگه یه روز بهت گفتن بین زن گرفتن و سرطان گرفتن یکی رو انتخاب کن ، اصلا از اِسمش نترس ؛ با شیمی درمانی درست میشه !
.
.
دمای هوا ۱۰درجه ، رطوبت ۱۸درصد و سرعت وزش باد سه متر بر ثانیه ؛ چند نفره بودن هوا را با رسم شکل محاسبه کنید. (۱/۴۲ نمره)
.
.
آدمارو یا باید تو سفر شناخت یا وقتی که ته دیگ ماکارانی میاد سر سفره !
.
.
پسر داییم ۸سالشه چند وقت پیش دلیل و نحوه درست استفاده از اپلیکیشن های تبلت رو واسمون توضیح میداد ؛ اونوقت من ۸سالم بود خروسارو با سنگ میزدم که مرغارو اذیت نکن !
.
.
یکی از بدترین اتفاقات دوران بچگی این بود که میخوابیدی وسط حال و وقتی که چشماتو باز میکردی میدیدی یه عالمه مهمون دورت نشستن ، لامصب مگه میشد آدم از خواب بلند شه !
من که همیشه خودمو تا ۳ساعت میزدم به خواب !
.
.
عصری مخاطب خاصم تماس گرفت گفت برای وَلِن کادو نمیخواد و فقط همین که کنارشم کافیه ؛ منم به خاطر این فرشته مهربون داشتم خدارو شکر میکردم که یادم اومد اصلا من مخاطب خاص ندارم !!!
.
.
قدیما خانوما مینشستن سبزی پاک میکردن و غیبت میکردن …
خوشبختانه الان این عادتشونو ترک کردن ، البته فقط قسمت سبزی پاک کردنشونو !



نظرات شما عزیزان:

ایلیا
ساعت19:02---6 اسفند 1392
سلام عوضش کردم اهنگمو فقط بخاطره تو هااا



امین حبیبی یه


پاسخ:0 عجب ............


عشق2طرفه
ساعت18:50---4 اسفند 1392
خخخخ باحال بودن همشون ، خصوصأ 2 . 5 . 6 .7



لیلا دمت کوره
پاسخ:خودمم به سفال گری علاقه دارم اتفاقن خخخخ


ایلیا
ساعت14:36---4 اسفند 1392
سلام عزیز وبلاگت خیلی قشنگه به منم سر بزن من که مشتریت شدم
پاسخ:علیک سلام خخخخ چشم میام حتمن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 4 اسفند 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]