7

من خودم عااااااااااااااالی اصن ی چی میگم ی چی میشنوید من عاشق آشپزی ام هر غذایی ک فکرشو بکنید بلدم خخخخخ خوش بحال شریک زندگیم



نظرات شما عزیزان:

فرزانه
ساعت10:41---4 اسفند 1392
خوبه میشه تحمل کرد.اصن بابا هرچی از گشنگی که بهتره.خخخخخ
پاسخ:الهی الهی بخورمت فرزانه خخخخخ


عشق2طرفه
ساعت20:23---3 اسفند 1392
من اشپزیم خوبه . وقتی مامان بابام میرن بیرون و دیر میان خودم اشپزی میکنم خیلی هم خوب میشه واسه همین فکر نکنم حالا حالاها منو شوهر بدن
پاسخ:وای مامانم اینا خخخخخ


احسان
ساعت19:28---3 اسفند 1392
من اصلا بلد نیستم غذا درست کنم اما میتونم تخم مرغ اپ پز و نیمرو درست کنم.
پاسخ:باز خوبه نیمرو بلدی خخخخخخ ولی بابای من با کلی مشغله آشپزیش حرف نداره :)


♬ ♪ ❤ⓚⓘⓜⓘⓐ❤♬ ♪
ساعت19:10---3 اسفند 1392
خوش به حالت من نیمرو هم نمی تونم درس کنمهمش میسوزه
پاسخ:دخترم کلاس گذاشتنت تو ستون فقراتم خخخخخخ


nanaz
ساعت17:27---3 اسفند 1392
me ziad qaza balad nisam khoj bhalet
پاسخ:عزیزم هنو خیلی فرصت داری غصه نخور:)دیگ خیلی دیدی سختته بیا خودم یادت میدم خخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 اسفند 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]