enz8s07cue007yuwgy4.jpg

برامن اول از همه 4بد8بد9بد3بد1بد10البته صداشم خیلی واسم مهمه خودم خوشکلم ولی پسردوس دارم بیشتر قیافش مردونه باشه وجذاب تا خوشکلو نچسب



نظرات شما عزیزان:

ایلیا
ساعت14:44---4 اسفند 1392
برا من اول اخلاق بعد اخلاق بعد اخلاق بعد خوش رویییش بعدش لاغر باشه بعدش خنگ نباشه بعدش دختر م اگه باشه بقول هم کلاسییام فیساقورس بازی در نیاره

با اینکه خودم پسرم ولی از اخلاق گند پسرا بدم میاد

عزیزم به منم سر بزن


پاسخ:بابا تو دیگه کی هسی خخخخخ


عشق2طرفه
ساعت8:33---4 اسفند 1392
اگه دوست داشتی بیا وبم ازش بپرس بهش میگم جواب تو رو بده
پاسخ:لدف میکنی خخخخ


احسان
ساعت19:32---3 اسفند 1392
از اخلاقش واز شخصیتش واز صداقتش
پاسخ:خوبه ایشالا گیرت بیاد :)


سعید
ساعت18:58---3 اسفند 1392
سلام به نظر من معرفت و خوش رویی مهمتره



اگه همه ی این خصوصیاتی که گفتید داشته باشه این دو چیزو نداشته باشه نمیشه باهاش کنار اومد درضمن من اخلاق و جزء خوش رویی میدونم




پاسخ:نظرتون محترمه:)


عشق2طرفه
ساعت17:59---3 اسفند 1392
منکه از خودم نباید تعریف کنم از الا بپرس خخخ
پاسخ:بابا فروتن خخخخ بگو دیگه من ک با الا جون ارتباط ندارم بگو بگو


nanaz
ساعت17:27---3 اسفند 1392
nazaram m3 nazare toe azizam
پاسخ:دل ب دل را داره اوشکله :)


عشق2طرفه
ساعت16:29---3 اسفند 1392
من وقتی با الا دوست شدم اول از چهرش و تیپش خوشم اومد باهاش دوست شدم و بعد این معرفت و اخلاقش بود که باعث شد عاشقش بشم و خیلی چیزای خوبی که داره
پاسخ:خب تو چی داشتی ک الا بهت اوکی داد هوم؟؟خخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 اسفند 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]