من وقتی عصبیم فریااااااااااااااد میزنم هم وطن داااااااااااااااد بزن فریااااااااااااااااد بزن خخخخخ جالبیش اینه وقتی خواهر کوچیکم حرصمو در میاره سرش داد میزنم میگه لیلا تا حالا انقد جدی ندیده بودمت بلا سوخته ی کاری میکنه جای عصبانیت فقط ریسه برم قربون آجی جونم برم که الان 13روزه که ندیدمش دلم برات مورچه شده زهراجیدر عوض وقتی برگردم خونه کلی واسش سوغاتی خریدم همشونم خوشکل و باحال



نظرات شما عزیزان:

فرزانه
ساعت10:44---4 اسفند 1392
پاچه میگیرم.خیلی که بهم فشار بیاد گریه میکنم.
پاسخ:نازی نازی منم همیشه هروقت دلم بگیره انقد گریه میکنم ک نگو ی جوری ک دیگ هر کی پیشم باشه هم گریه میکنه اصن خون گریه میکنم خخخخخخ


crazy boy
ساعت13:39---3 اسفند 1392
سلام عزیزم اومدم بازم +)

راستش من 1 & 2 رو انجام میدم..

منم آپم بدو بیا
ایول هم وطن خخخخ


عشق2طرفه
ساعت12:50---3 اسفند 1392
دارم میرم خونه ، روزخوش
پاسخ:از پیاده رو برو خخخ روز بخیر


عشق2طرفه
ساعت12:42---3 اسفند 1392
هنوز تو برنگشتی؟؟؟
پاسخ:دوشنبه قراره برم جشن دیگه 3شنبه اگه خدا قبول کنه برمیگردم خخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 اسفند 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]