من که خعلی راضیم دم مامان بابام هاته هاتمیدونید اون دنیا پدر مادرا رو اول بخاطر اسم بچه هاشون سوال پیچ میکنن که آیا بچهه از اسمش راضی بوده یا نه!من میخوام اسم دخترمو بزارم آراگل یا میشا که موش موشی مامان صداش کنمپسرمم آرتان یا آراد خیلی میدوستم.تقلب نکنیدا



نظرات شما عزیزان:

فرزانه
ساعت10:48---4 اسفند 1392
اوهوم...اسممو دوس دارم.
پاسخ:اسمت قشنگه فرزانه جونم بعضی از دوستام بهم لیلون میگن خوشم نمیاد خخخخ لیلی رم خودمونیا میگن:)


احسان
ساعت19:33---3 اسفند 1392
بله من از اسم خودم خوشم میاد.
پاسخ:شما راضی نباشی کی راضی باشه خخخخخ


crazy boy
ساعت13:39---3 اسفند 1392
آره خیلی قشنگه امیر یـاشــا دوسش دارم
پاسخ:انصافا اسم تورو دفه اوله میبینم قشنگه:x:x


عشق2طرفه
ساعت12:42---3 اسفند 1392
100%
پاسخ:آفرین:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 اسفند 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]