من همیشه هر کاری خواستم کردم ولی در چارچوب قانون همچین آدم قانونمندیم من خخخخخخخخ



نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت19:35---3 اسفند 1392
من که کلا ازادم
پاسخ:آزاد خیلی کلاس داره دولتی چیه بابا خخخخ


♬ ♪ ❤ⓚⓘⓜⓘⓐ❤♬ ♪
ساعت19:11---3 اسفند 1392
من کلا آزادم از هر لحاظ به جزbfداشتن
پاسخ:کیمیاااااااااااااااااا عاشقتم دختر بوس:)


crazy boy
ساعت13:40---3 اسفند 1392
من کلا آزادم البته از مُخ خخخخخ

مطابت رو از کجا میاری خیلی نازَن خخخ
ما اینیم دیگه خخخخ


عشق2طرفه
ساعت12:05---3 اسفند 1392
خخخخ خسته نشدی بس از خودت تعریف کردی



منم مثل تو قانونمندم والاا
پاسخ:محمد تو باز از من انتقاد کردی خخخخ نبینم دیگه خخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 اسفند 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]