من خودم وقتی مزاحم دارم جواب میدم یا فوووت میکنم یا ی ویس دارم طرف جیغ بنفش میکشه مزاحمه سکته رو میزنه یا بعضی وقتام گوشیو میگیرم جلو هواکش توالت پول واسش بیوفته حالش جا بیاد اینا درس زندگیه اینارو ازمن داشته باشین دخترا خخخخخخخخ



نظرات شما عزیزان:

فرزانه
ساعت10:51---4 اسفند 1392
اول جواب نمیدم بعداگه پیله شدن درس حاشونو میگیرم...خخخخ بیچاره ها
پاسخ:بیچاره چیه حقشونو بابا خخخخ ی بار یکی بگوشیه مامانم زنگ زده بود میگف میخوام باهات دوس شم اصن ی وضی شده بخدا خخخخخ


احسان
ساعت19:35---3 اسفند 1392
3

nanaz
ساعت17:29---3 اسفند 1392
3

crazy boy
ساعت13:41---3 اسفند 1392
اولی خخخخ

عشق2طرفه
ساعت12:11---3 اسفند 1392
خخخ مزاحم تلفتی که دارم ولی خیلی اروم و ریلکس باهاشون حرف میزنم و اونا رو امر به معروف و نهی از منکر میکنم میبینی چه پسر خوبیم من
پاسخ:جل الخالق پسرام مزاحم دارن مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!:0خخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 اسفند 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]