سلام!

متاسفانه اونقدر سرم شلوغه این مهمونی اون مهمونی فرصت نمیکنم آپ کنم !
نظرام بد جور بالا رفته و نمیدونم چه خاکی تو سرم بریزم!!

 

                                         شاید وبم رو ببندم!

ببندم!؟

 

بزودی برمیگردم خونه هم خوشالم هم ناراحتخدا کنه ترم جدیدم مث ترم پیش عالی سپری شه

 



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه
ساعت8:43---4 اسفند 1392
حالا از شوخی بگذریم خوبه جواب کاربراتو بدی حتی با یه کلمه . من چون خودم به کامنتای بچه ها جواب میدم دوست دارم به کامنتام جواب داده بشه
پاسخ:مرسی سعیمو میکنم :)


عشق2طرفه
ساعت20:19---3 اسفند 1392
خخخ بابا خرخون
پاسخ:خرخون چیه پسرم بچه درس خون خخخخ


عشق2طرفه
ساعت16:48---3 اسفند 1392
جدنی معرکس





ههه خوشحالم که به کامنتا جواب میدی . یادمه اولین کامنتی که واسم گذاشته بودی گفته بودی چه حوصله ای داری جواب همه ی کامنتا رو میدی
پاسخ:محمد تو مث اینک در جریان نیسی ی مدته درسو دانشگارو بوسیدم گذاشتم کنار اومدم صفاسیتی و گنه منو ک میشناسی چقد خرخونم وقت پاسخگویی دارم آیا؟؟؟؟؟؟؟:)))))))


عشق2طرفه
ساعت11:50---3 اسفند 1392
منظورم ترم جدیدت بود



لیلا من اون روز که گفتم پست بزار میام کامنت بزارم اومدم ، همین پست تنها بود
پاسخ:قالبم چور شده ؟معرکس نه؟:)


عشق2طرفه
ساعت17:20---1 اسفند 1392
اعتماد به نفست صاف تو حلقم خخخخ



اگه زود برگردی ممکنه عالی سپری شه
پاسخ:چطور خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]