اونقدی که تو کارای من گره هستا
تو فرش شفقی تبریز نیست ! 

اقا یه سوال داشتم
یکی به من بگه سینوس آلفا تو زندگی کاربردش چیه که
تو ریاضی دهن مارو سرویس کرده

از تفریحات سالم ما این بود که بعد از اینکه با آهنربا آشنا شدیم به زور میخواستیم
قطبهای همنام آهنربا رو به هم بچسبونیم اما نمیشد …
البته من که هنوز قانع نشدم و کماکان به تلاش خودم ادامه میدم !

من تا همین دیشب فکر میکردم ریلیشن شیپ یه نوع کشتی
تفریحی و توریستیه …
از بس که پاکم من !
تسبیح من کو ؟؟؟

پسر خاله ام مدارکشو داده واسه ترجمه که بره خارج
بعد اومده خونه ما میگم چایى میخورى یا شربت؟؟؟
میگه قهوه ترک اگه دارى بیار ، تلخ لدفن ! 
حالا تا هفته پیش خاکشیرو با آفتابه سر میکشیدا ! 

اگه میشد دانشمندا یه وسیله اختراع میکردند که از خروپوف
برق تولید کنه
الان بابام یه نیروگاه هسته ای
محسوب می شد. 

من همون موقع که بعد از 8 ساعت کوهنوردی رسیدیم
به قله و از سرپرست پرسیدم حالا باید
چیکار کنیم گفت باید برگردیم
فهمیدم کوهنوردی ورزش مزخرفیه.

فکرش رو بکن انسان های اولیه برای این که به همدیگه
فحش بدن چه نقاشی هایی که نکشیدند!

میگن که.....
.
.
.
.
.
.
.
افغانی ها و پاکستانی های توی شناسنامه هاشون
یه تاریخ تولد دارن یه تاریخ انفجار....

بعضیا خودشون کل منظومه شمسی رو رصد کردن ،
اونوقت دنبال دختر آفتاب مهتاب ندیده میگردن!

رفتم دندون پزشکی دکتره یه نگا به دندونام کرد بعدش
گفت آقا میری داروخونه اونجا یه چیزای درازی داره که سرش
ریش ریشیه بهش میگن مسواک میخری روزی
سه بار میزنی ! 

قدیما توروخدا چطور میرفتن سر چشمه آب میاوردن؟ ما تو خونمون
پارچ که خالی میشه هیچکس مسئولیتشو به
عهده نمیگیره.
 
یک محقق ایرانی ثابت کرد که کلید ماشین برای خانمها
فقط برای
باز و بسته کردن در خودرو استفاده شده اما
برای اقایون مصارف زیر را دارا میباشد.
1. خلال دندان
2. گوش پاک کن
3.وسیله در زدن
4.وسیله خاروندن سر - گردن و ... و تمام نقاط بدن
5. وسیله دفاعی
6.برای جدا کردن آدامس از ته کفش
7. برای بیرون آوردن سنگ ریزه و یا پیچ از تایر خودرو
8.جدا کردن سنگ از رو نون سنگک
9 .قاچ کردن و پوست کندن انواع میوه
10. نوشتن انواع یادگاری
11.جابه جا کردن زغال قلیون
و . . .
در روزهای آینده ادامه تحقیقات فاش خواهد شد!!!!

ما به یکی گفتیم خدا به زمین گرم بِزَنتت،
نام برده الان روی شن های سواحل آنتالیا داره آفتاب میگیره.
فک کنم سوتفاهم شده با خدا!!

اینایی که میخوان خودشونو از ارتفاع پرت کنن پایین و
خودکشی کنن
چرا با احتیاط میرن لبه ی ارتفاع؟
خو تو که قراره خودکشی کنی دیگه این لوس بازیا
چیه از خودت در میاری؟!!

یکی از مزیت های 206 اینه نمیتونی بفهمی طرف مایه داره یا معمولی!
alan ba inke khonamoon nisam vali goftam up konam halesho bebarid


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت11:21---1 اسفند 1392
حالا چرا لیلی دات نت؟؟؟
پاسخ:اسم به این باکلاسی خخخخخ


crazy boy
ساعت11:07---1 اسفند 1392
سلام..آره دیوونه هاهم وب دارن ولی نمیشه گفت دیوونه هستن باید بگی مجنون هستن و بدونی چرا و از چی دیوونه شدن.

مطالبت زیبا بود دوستم لینک شدی با افتخار دوست داشتی لینک کن نداشتی هم مشکلی نیس
پاسخ:با افتخار لینک میکنم خخخخ


احسان
ساعت11:04---1 اسفند 1392
وبلاگت عالیه لینک شدی
پاسخ:مچکرم خخخ


عشق2طرفه
ساعت10:35---25 بهمن 1392
ایول لیلا همشون جدید بودن و باحال




پاسخ:are khodamam hal kardam daspokhte zandem boOd khkhkhkh


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]