برف باریده تا کمر هوام 30درجه زیر صفر تمام برنامه هام به هم ریخت راه های ارتباطیم بستست پروازام کنسله، دیگه فکرشو بکنید،تنهایی نشستم خودکارم تو دستم سیگارم رو لبم منو سکوت و ی مشت درایی که بستست خخخخخ اون روزایی که امتحان داشتیم تلویزیون ی ریز فیلمای باحال پخش میکرد حالا که از هفت دولت آزادیم هر کانال میزنیم از این خبراس خخخخخخهعی کلن ما با شانس نسبت مستقیم داریمحالا از سر بیکاری نمیدونم چیکا کنم آهنگ بزارم برقصم یا برم بالای کوه فریااااااااااااااااااااااااااااد بزنم الان که دارم فک میکنم همون کتاب از همه چی بهتره یار مهربانآهان تا یادم نرفته راجع به این مسئلم اظهار فضل کنم خخخخخخخخخ آقا دیشب داشتم نودو میدیدم وضعیت بازیا بد فرم به نفع پرسپولیسه یعنی به احتمال 99.9درصد پرسپولیس قهرمانه اگه با اون تیمایی که باشون بازی داره نبره خعلی نقطه چینه دیگه خخخخخخخخخ من خودم استقلالیم ولی خب الان وضعیت تیم نابسامانه بازیای سختی ام واسمون مونده خدا بخیر بگذرونه



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه
ساعت11:31---16 بهمن 1392
خخخخ قربون ادم چیز فهم
پاسخ:خخخخ بچه پررو نخند جدی باش خخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]