الان از امتحان برگشتم وقتی وارد سالن اصلی شدم صندلیه گوشه سالن که از 3 4 جناح مراقبت میشد ازش، نظرمو به خودش جلب کرد داشتم با خودم میگفتم چه شانسی داره بدبختی که بخواد اینجا بشینهخلاصه سرتونو درد نیارم ما قرار بود تو سالن کشتی امتحان بدیم که مدیر گروهمون گف پاشین پاشین شماره هاتون عوض شده حالا اینو بگم که دیگه کف میکنین اد رو اون صندلیه که براتون گفتم نشستم خخخخخخخخخخخخ خدایا آخرشی حالا زیاد واسم مهم نبود چون من همیشه برا امتحان آماده میرم



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت16:06---3 بهمن 1392
اعتماد ب سقفت تو حلقم اجی!

عشق2طرفه
ساعت12:10---1 بهمن 1392
بازم شانش اوردی لو نرفتی خخخ

شوخی کردم از تیپت معلومه اهل تقلب نیستی



عشق2طرفه
ساعت11:47---1 بهمن 1392
خخخ تو آخر شانسی ...منظورت از اینکه اماده میری یعنی با تقلب میری یا همه رو حفظی؟




پاسخ:تنها چیزی که توش استعداد ندارم همون تقلبه خخخخ تو عمرم ی بار تقلب کردم اونم لو رفتم ولی خطر از بیخ گوشم گذشت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]