کل اوین چند؟.
.
.
.
.

.

.
.
.
.
بابک زنجانی در بدو ورود به اوین :))

هر وقت خواستی یه روز یه دل سیر بخوابی، حتما روز قبلش برنامه ریزی کن صب زود بیدار شی درس بخونی :|

من تا عصرش رو تضمین میکنم که توو کمای مطلقی

 

 

 

 

 

یه راه واسه کم کردن قیمت دلار وجود داره ...
اونم اینه که : من زندگیمو بفروشم ، برم دلار بخرم!تضمینی دلار بر میگرده به قیمت قبل از انقلاب!! :|

 

 

 

 

 

 

ﻫﯿﺘﻠﺮ ﻣﯿﮕﻪ
ﺍﮔﻪ ﮐﺴﯽ ۷ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺑﺖ ﺧﯿﺮﻩ ﺷﺪ ﺩﻭ
ﺣﺎﻟﺖ ﺩﺍﺭﻩ :
ﯾﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻩ , ﯾﺎ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺑﮑﺸﻪ ...
ﻣﻦ ﺍﻻﻥ ﺳﺮ ﺩﺭ ﮔﻤﻢ .. ﻓﺮﺍﺭ ﮐﻨﻢ ﯾﺎ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺑﺪﻡ

 

 

 

 

 

 

 

لذتی که تو رقصیدن و قر دادن تو اتوبوس زمان مدرسه در حال رفتن به اردو بود تو هیچ دیسکویی تو دنیا نیست!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

من نمی دونم این چه مرضیه که تا ساعت رند نشه آدم نمی تونه درس خوندنو شروع کنه!! :|

 

 

سئوال روان شناسی:با جواب دادن به این سوال میتوانید بفهمید افسرده هستید یا نه؟!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
سئوال:آیا شما افسرده هستید؟!

این چینیا واقعا زبون همدیگرو میفهمن یا جلو بقیه آبروداری میکنن؟!

نقش منشی تو فیلم های ایرانی:

- آقای رییس من بهشون گفتم شما جلسه دارین ولی ایشون .......

-اشکالی نداره، شما بفرمایید :|

 

 

 

 

 

 

امیدوارم که یه روزی انقدر پولدار بشم که بتونم براحتی از تیکه های میوه ی اخر رانی بگذرم

هیچ کادوی زشت و به درد نخوری دور انداخته نمیشود !فقط از خانه ای به خانه دیگر و از شخصی به شخص دیگر منتقل میشود !

امروز داشتم کتاب میخوندم یه جمله خیلی قشنگ توش دیدم... خواستم لایک بزنم که یهو یادم افتاد کتاب نه فیسبوک..

این حقه مسلم هر دختریه که،عکسای ۱۳ تا ۱۸ سالگیشو بسوزونه

 

 

 

 

 

 

ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﺩﻭﺗﻦ ﺍﺯ ﺯﻧﺎﻥ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ :
- ﺳﻼﻡ
- ﺳﻼﻡ
- ﺣﺎﻝ ﺷﻤﺎ
- ﻗﺮﺑﻮﻧﺘﻮﻥ ﺑﺮﻡ
- ﻓﺪﺍﯼ ﺷﻤﺎ
- ﺣﺎﻝ ﺷﻤﺎ ؟
- ﻓﺪﺍﯼ ﺷﻤﺎ
- ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺑﯿﻦ ؟
- ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺷﻤﺎ
- ﻓﺪﺍﯼ ﺷﻤﺎ
- ﭼﻪ ﺧﺒﺮ ؟
- ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺷﻤﺎ
- ﻓﺪﺍﺗﻮﻥ ﺑﺸﻢ
- ﺷﻤﺎ ﭼﻪ ﺧﺒﺮ ؟
- ﻓﺪﺍﯼ ﺷﻤﺎ
- ﻗﺮﺑﻮﻧﺘﻮﻥ ﺑﺸﻢ
- ﺩﯾﮕﻪ ﭼﻄﻮﺭﯾﻦ ؟
- ﻓﺪﺍﯼ ﺷﻤﺎ
- ﻗﺮﺑﻮﻧﺘﻮﻥ ﺑﺸﻢ
- ﻓﺪﺍﺗﻮﻥ ﺑﺸﻢ
- ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺷﻤﺎ
- ﺳﻼﻡ ﺑﺮﺳﻮﻧﯿﻦ
- ﻓﺪﺍﯼ ﺷﻤﺎ
- ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺷﻤﺎ
- ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ
- ﻓﺪﺍﯼ ﺷﻤﺎ
- ﻗﺮﺑﻮﻧﺘﻮﻥ ﺑﺮﻡ
- ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ … :|
.
.
ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﺩﻭﺗﻦ ﺍﺯ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ :
- ﺳﻼﻡ ﭼﺎﮐﺮﻡ
- ﺳﻼﻡ ﻣﺨﻠﺼﻢ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گزارشگره اومد تو اتوبوس گفت : شما چرا با اتوبوس اینور اونور میرین؟؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

يارو توي كوه داشته قدم ميزده يه زمرد پيدا كرده به وزن يازده و نيم كيلوگرم! اونوخ من يه بيست و پنج تومني توي خيابون ديدم خم شدم وردارم خـشتـكم جر خورد !!

 



گفتم : بنام خدا

اولا" واسه اینکه آلودگی هوا رو بیشتر نکنم
ثانیا" زود تر به کارام میرسم ، تو ترافیک نیستم ، دنبال جا پارک نمیگردم
از همه مهمتر ماشین ندارم ! مجبورم ! میفهمی!

ملت مرده بودن از خنده :))

 

 

 

 

 

 

 

هرچی کنترلِ تلویزیون از دسترس دورتره؛
برنامۀ در حالِ پخش عذاب آورتره ..!


 

 

 

 

 

 

 

در روزهای برفی:

شنبه:برف مي بارد
يکشنبه:به علت بارش برف، تعطيل!
دوشنبه:به علت يخبندان، تعطيل!
سه شنبه:به علت کمبود گاز، تعطيل!
چهارشنبه:بيشتر مردم سرما خورده اند،تعطيل!
پنجشنبه:بين التعطيلين است،تعطيل!

 

 

 

 

 

 

 

 من بعد از تحقیقات گسترده دریافتم که :
دهنم، صاف ترین قسمت جهانه

 



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه
ساعت16:11---26 دی 1392
خیلی قشنگ بودن دستت طلا




پاسخ:چن کیلو؟خخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]