خدا همه ی مریضارو شفا بده. چن وقتیه حالم خوب نیست به بابام گفتم مشکوک به سرطانم ورداشته منو برده دکتره مغز و اعصاب خخخخ اونم ی آنالیز مختصر کرد گفت تو از منم سالمتری دخترم ادا در نیار ناز نکن واس بابات بش گفتم حالا ی ام آر آیم بنویس دکتر جون خعلی کلاس داره خخخخخ رفتم از مخم عکس گرفتن اصن همه تعجب کردن مغزم به مغز انیشتین گفته زکی خخخخ خلاصه اونروز به بابام گفتم بابایی اگه من بمیرم چیکا میکنی بابامم گفت دخترم تو همه زندگیه منی بدخواهات بمیرن تو چرا بدون تو زندگی واسم قبرستونه و در این لحظه اشک تو چشام حلقه زدخب دیگه فمیدم خیلی دوسم داره بد که رفتیم خونه بابا واس مامانم ی فیلمی بازی کرد من خودم واقعن فک کردم توموری چیزی دارم خخخخ الان مامانمم بدجور هوامو داره قبلنم داشتا الان بیشتر داره و اما......



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه
ساعت16:10---26 دی 1392
سلام ابجی لیلا خوبی؟؟ ههه بازم گفتم خوبی ....

فکر کنم قدیما واسه این پست کامنت گذاشته بودم الان کجاست فقط تو میدونی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]