دیشب تو خواب بیخودکی میخندیدم معلوم نیس واس چی تو خواب نیشم تا اون درجه باز بود؟؟؟؟!!! خخخخخ صبح که بیدار شدم دیدم لپام ریزش کرده ی چاله عمیق رو گونم ایجاد شدهخخخخخ آرزو بر جوانان عیب نیست.بگذریم میخوام بگم خداااااااااااایا به همه ی دانشجوهایی که دروس آزمایشگاهی دارن اول از همه صبر بدش ی استاد مهربون و دست و دلبازعنایت بفرما الهیییییییییی آمییییییییین.آی استادی که قلبت ی رنگه ماژیکت خوش رنگه نمره هات مثل ماشین بابام خوشکلوقشنگه خخخخ دل من یکی که بدجوری واست تنگه.این ترم و ترمای قبل ترش بخاطر ی درس 1واحدی چه خفت ها که نکشیدیم!!!!!خب اینارو ولش چون وقتی بیشتر بش فک میکنم بیشتر اعصابم کشمشی میشه!میخواسم بگم این آهنگی که ازإبی جون وکامیارگذاشتمو حتمن دانلود کنید.نمیخوام بگم إبی جون عاشقتم خخخخخ تجربه نشون داده من عاشق هر خواننده ای شدم دار فانی را ودا گفته و به دیار باقی شتافته،پس فقط دوستون دارم ی کمی!اصلن با موسیقی سنتی حال نمیکنم البته با عرض معذرت از استاد شجریان.ولی نمیدونم چرا وقتی یکی از ترانه های ایرج بسطامی رو که گوش میدم روحم از بدنم جدا میشه در ملکوت سیر میکنم أصن ی وضعی!هنوزم وقتی ترانه هاشو تو خونه زمزمه میکنم بابام ذوق میکنه خخخخخ حنجره نیس که باقلواست.این از ایرج جون دومیش آقا ناصر عبدالهی بود که خدایش رحمت کند،اونم ی دونه بود.غلام رضا صنعتگرم مث اون قشنگ میخونه!هیچ وقت یادم نمیاد واس مرگ کسی اشک ریخته باشم ولی وقتی اینا رفتن گریه کردم +بازیکن مورد علاقم آیدین نیک خواه بهرامی هی روزگار!بگذریم میخواسم بگم اون دو تا آهنگ از إبیو کامیارو خودمم خوندم و میخوام همین جا تقدیمش کنم به کسی که تا وقتی زندم خاطرش واسم خیلی عزیزه و ته ته قلبم جا داره خودشم میدونه کیه،خخخخخ بقول همشهری عزیزم امیر خوان تتلوکه میگه میخوام شعر بنویسم توآیفونمم مینویسم از قلمو کاغذم خبری نیست،منم میخوام داستان بنویسم تو وبلاگمم بنویسم از قلمو کاغذم خبری نیست خخخخخخ.خلاصه مث استاد نازنینم که همش تکه کلامش عملنه و هی تو کلاس میگه کامل توجه کنید خخخخ باید بگم خدمتتون که عملا زندگی خیلی سخته شمام کامل توجه کنید هههههههه



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه
ساعت16:44---5 دی 1392
افرین ، من اگه جای استاد شما بودم همیشه بیشترین نمره رو به تو میدادم چون تو لیاقشو داری خخخخخخ .



علاقه ت به خواننده ها هم جالب بود
پاسخ:اتفاقا همیشه به استاد میگم استاد جون دفه پیش نبودم حالا چی میشه میگه دخترم مشکلی نداره تو اصن نیا بت بیست میدم خخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]