اول از همه خوشم میاد وقتی ام که نیسم آمار بازدیدم از بقیه بالاتره خخخخخ این از اینبدش میخوام ی ماجرایی رو واستون تعریف کنم که عمرن باور کنید ولی واقعیت داره حدود ی ماه میشه وقتی هوا تاریکه دارم از یونی بر می گردم خونه فرقی نمیکنه چه ساعتی باشه 5باشه 5:5دیقه باشه 6:10دیق باشه 7 باشه فرق نمیکنه درست در لحظه ای که میرسم جلو تیرچراغ برق سرکوچمون چراغش خاموش میشه هر دفه این ماجرارو به مامانو بابام میگفتم یا دوستام باورنمیکردن تا اینکه پریشب وقتی میخواسم از اون جا رد شم فیلم گرفتم وقتی به مامانم نشونش دادم داشت شاخ در میاورد بابامم کلی خندید بهم میگف لیلی بابا ی وردی چیزی بخون بلکه این شکم ما آب بشهخلاصه شماهام باید خعلی خوشال باشین که با من آشنا شدین کی توعمرش دوست ماورایی مث من داشته خیلی کلاس داره خخخخخخخخخخخ



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه
ساعت16:11---8 دی 1392
جواب نمیدی ها؟؟؟ باشه یکی طلبت
پاسخ:نیستم که جواب بدم برادر ی مدته اوضام نادخه


عشق2طرفه
ساعت16:46---5 دی 1392
اقا من واسه این پست نظر گذاشتم واسه چی تأیید نکردی؟؟؟

=====
ساعت12:09---3 دی 1392
به من هم سر بزن

fatemeh
ساعت11:07---3 دی 1392
kollan terekundiiii. merc ke tavallodamo tabrik goftiii. mifrestam barat azizam adam barfio
پاسخ:فاطی جون کلن من عادت دارم بترکونم خخخخخخ


fatemeh
ساعت10:59---3 دی 1392
leyla joon dagigan in majara az sale pish bara mano mohammadali etefag miofte. chon har vaghat az kucheye una rad mishim hala ba mashin bashim ya piade fargi nemikone. vali un tir barge hatman khamush mishe. heeeeeehheheheheh
پاسخ:فاطی جون توام دوست اسثنایی منی دیگه خخخخخ دست همتو بستیم لامپای اضافی شهرو با نیرومون خاموش کنیم خخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 دی 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]