خب دوستان دور و نزدیک من دیگه به مدت یک ماه اینورا آفتابی نمیشم نمیخواد گریه و زاری کنید خخخخخخ چیزه اگه خعلی دلتون تنگ شد و به اعصابتون  فشار اومد میتونید تو یاهو واسم آف بزارید میخونم جواب میدم این ازاین نکته بعد دل خودمم براتون تنگ میشه بالاخره مام آدمی زادیم دیه مواظب خودتونم باشید چون من مسولیت قبول نمی کنم وقتی برگردم با دست پر میام قول میدم از نوع مدین ترکیش امروز 26آذر1392 در این هوای سردو یخبندان که میخورد به هم دندان میخواهم بگویم به شما که ای دوستان دعا کنید برای این بنده  خسته جان تا بگیرد در امتحان نمره ی بیست تمام و شود خوشحال از این کاره خدا پسندانه تان و پر انرژی بازگردد نزدتان و آپ کند وبلاگش را برای شمانازینان تا شود خنده مهمان لب هایتان پاینده باشیدو جاودان آی امان آی امانخخخخخ میدونم میدونم من متعلق به همه ی شما هستم به امید اینکه بیام



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه
ساعت11:08---30 آذر 1392
پس خدا بهم رحم کرد چون درست قبل اینکه واسم نظر بزاری اهنگتو از تو وبم برداشتم



عشق2طرفه
ساعت18:32---28 آذر 1392
سلام لیلاجان حتمأ بکوب داری درس میخونی امیدوارم تو درسات موفق باشی



اومدم پیشاپیش یلدا رو بهت تبریک بگم ابجی لیلا
پاسخ:همچین بکوبم نیس ولی خب بهتر از هیچیه خخخخخ


عشق2طرفه
ساعت17:25---26 آذر 1392
راستی ابجی لیلا با اجازت اهنگتو میزارم تو وبم

سلیقت تو حلقم
پاسخ:هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی داره گفته باشم خخخخخخ


عشق2طرفه
ساعت17:13---26 آذر 1392
الان اینی که اینجا گفتی کلش اسم کتابه؟؟

یا فقط قسمت هیشکی نمیتونه اعصابمو بهم بریزه؟؟؟
آره کلش اسم کتابه مگ من شوخی دارم با شما خخخخخخخ


عشق2طرفه
ساعت17:05---26 آذر 1392
اهااا الان که پستو خوندم گرفتم کجا میری .



ابجی لیلا دعا میکنم تو امتحانات موفق باشی

دلمون داست تنگ میشه .



منم که اهل یاهو رفتن نیستم پس منتظرت میمونم .



راستی اگه حرفی زدم که ناراحت شدی همش شوخیه به دل نگیری یه وقت اوووکی؟؟؟
پاسخ:خخخخخخ بابا اعتماد به سقف هیشکی نمیتونه اعصابمو بهم بریزه اسم ی کتابه بخر بخون خخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]