گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

 


گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

 

 

اصلا می دانید فلسفه ی وجودی ِ سرماخوردگی به همین است.
اینکه صدایت بگیرد و کسی پشت گوشی بپرسد: رفتی دکتر؟!

اصلا عطسه و سرفه برای این است که صدایش به گوش کسی برسد.
بلند شود یک چای لیمو برایت دم بکند ... کمی نگران حالت بشود.

گلو درد را بر این منظور نازل کرده اند که ببینی در آن وضعیت ناگوار
چقدر حاضر است روی سلامتی اش خطر کند و بوسه ای نثارت بکند.

سرفه را برای عشق اختراع کرده اند. پنی سیلین بهانه است!

هر آن دیدید از دو نفره ها فقط یک نفرشان سرما خورده است می توانید
به عشق شک کنید. سرما را تنها باید دو نفره خورد!


گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

 

 

باشی

یا

نباشی

این شب سر می شود ...

اما

این شب کجا

و ان شب کجا ...؟!

 

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

 

 

بودن هم بودن های قدیم .. نه اینترنت بود ، نه تلـــفن
فقط نـــگاه بود ، روبرو .. چشم در چشم ، به همین خلوص
به همــین کیــفیــت .. به همیـــن ســــادگی ../.

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

 

 

مهربـــــان مـــــن ،

تو لبخندت را بیــــاور
من شعر تـــازه دم می کنم

می نشینیـــم
و گپ می زنیـــم...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سها
ساعت13:45---25 آذر 1392
سلام لیلا جون خوشحال شدم بهم سر زدی.دوست داشتی بازم به وبم بیا

از وبت خوشم اومد.قشنگه
پاسخ:خاش میکنم من متعلق به همه ی شما هستم خخخخخ


عشق2طرفه
ساعت12:18---25 آذر 1392
عجب پست باحالی بود همشون قشنگ بودن افرین لیلا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]