آقا جونم براتون بگه دیروز تو یکی از پاساژا  داشتم فر میخوردم که ناگهان یه پسر بچه اومد چسبید بهم گفت خاله ی فال ازم بخر خونوادم گشننو از این حرفا که اشک آدم در میاااااااااادخخخخخخ حالا بچه رو میدیدیا 3برابر من وزنش بود بچم غصه خورده بود خببگذریم بش گفتم حالا چند میدی گفت خاله 5تمنبش گفتم ولمون کن بابا 5تمن بدم به ی تیکه کاغذ خلاصه از پسر بچه اصرار از منم نشنیدن خاله آرزو میکنم خوشبخت شیبش گفتم بیا هزار بدم دست از سرم وردار  میگف نه مگه من گدام بابا تعصبمن نمیدونم کجای قیافم شبیه خیراست هر کی از را میرسه از من کمک مالی میخواد خخخخخ بابا من خودم هشتم گرو نهمهولی گفتن نداره چندتا بچه الان تحت سرپرستی منن با کمیته امدادم دستم تو کاسست شمام از این کارا بلدین؟ولی خودمونیم تصمیم گرفتم چندتا پیرینت ازاین فال حافظ بگیرم بیوفتم تو خیابون پول خوبی توشه مطمعنم کسی دست رد به سینمون نمیزنه



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه
ساعت16:49---20 آذر 1392
اجرت با امام حسین پیر شی جون



تو شهر ما از این پسرایی که میگی اصن پیدا نمیشن .



اخرش نگفتی فالتو گرفت یا نه؟؟؟؟؟



راستی هر موقع کارتو شروع کردی خبرم کن تا بگم فال منو برابچ رو
پاسخ:نه بابا فال نگرف به جاش چسبیده بود به جیبم اونو گرفته بودخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]