میتونیدحدس بزنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میتونیدحدس بزنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

می تونین حدس بزنین کابوی داره میره یا میاد؟

Cowboy



پنجره ها چطور؟ رو به بیرون باز شدن یا درون خونه؟







حالا یه کم سخت تر،می تونین سعی کنین جهت چرخش این چرخ رو عوض کنین؟

Metal Wheel



جهت چرخش گربه رو چطور؟ می تونین جهت چرخش رو عوض کنین؟


اگه باور ندارین ، فقط کافیه چشمتون رو  از روی عکس بردارین و گربه یا دایره رو در حال چرخش  در جهت مورد نظرتون مجسم کنین و دوباره به عکس نگاه کنین


وقتی دایره های کوچیک با دایره های بزرگ طلاقی می کنن،مغز شما یک مربع سیاه رو میسازه
درحالی که همچین شکلی وجود نداره






می بینین که عکس کاملا ثابته
حالا موس رو از بالا به پایین عکس و برعکس حرکت بدید و کاملا روی نشانگر موس تمرکز کنین



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه
ساعت8:56---20 آذر 1392
لووووووس پس خودت درستشو واسم بگو

عشق2طرفه
ساعت16:03---18 آذر 1392
حالا کدومشون درست بودن؟؟؟؟



ضمنأ من هم ترشی زیاد دوست دارم هم واسه خودم کسی شدم . خخخخ چی میشه ما هم یه بار واسه خودمون نوشابه باز کنیم
پاسخ:هیچ کدوم خخخخخخخخخخ


عشق2طرفه
ساعت16:39---17 آذر 1392
1. داره میاد ، منظورم کابویه هااا

2. پنجره ها به داخل باز شدن

3. چرخش به سمت راسته

4. چرخش این گربه خیلی باحال بود تا حالا ندیده بودم



در کل پست باحالی بود خوشم اومد



سلام لیلاجان خوبی؟؟؟ ممنون که بهم سر میزنی و نظرای خوبتو میگی
پاسخ:ترشی نخوری ی چیزی میشی خخخخخ


ثنا15
ساعت16:07---17 آذر 1392
سلامممممممم وب خوبی داری ممنون خیلی قشنگه عالی مرسی که بهم سر زده بودی بازم بیا فعلا بای تا های

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]