داستان پسری که چش چرون بود :ددددی

داستان پسری که چش چرون بود :ددددی

سلام سلام به همه ی دوست جوناااااااااااااااااااااااااااااااام امروز میخوام ی داستان از داستانای یونی رو واستون تعریف کنم تابستون امسال زد به سرمون با ی سری از پرنسسا ترم تابستونی ور داشتیم بگو خباز همون روز اول ی پسره قزمیت تو کلاس کرم ریزیشو شرو کرده بود همش میشینه ردیف جلو کلشو به حالت دورانی میچرخونه سمت دخترا خلاصه این پسره خون همه مونو به جوش آورده بود تا اینکه دیروز سر کلاس سیگنال من نشستم جلو سمیرا کنار من اون پسر عوضی ام با فاصله ی صندلی تو ردیف ما،فاطی و من چون فابیم حتمن باید پیش هم بشینیم ولی دیروز اون ردیف دوم نشسته بود درست پشته سر من حالا نیس خانما همیشه حرف واس گفتن زیاد دارن مام داشتیم واس هم نامه مینوشتیم فک کن ی درصدو اون پسر چش چرونه ام رسما رفته بود رو اعصابمون تا اینکه فاطی در یک تلگراف از من خواس تا برم تو کاره ضایع کردن این پسره خلاصه ب فاطی اوکی دادمو گفتم باشه و تو آنتراک جامو با سمیرا جون عوض کردم و عملیات 007 رسما شروع شد رو ی کاغذ با خط درشت نوشتم پسره ی هیز چش چرون جم کن خودتو تفلونه نچسب،خاک تو مخت قزمیت انقد هیزی همین الانم داری کاغذ مو درسته میخوری میخوای واست ی گردنبند طبی شاندرمن بخرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ی بار دیگه کلتو بچرخونی سمت دخترا میذارمش تو آمپاس شدید اونم نه آمپاس آمپاااااااااااااااااااااااااااااااااااسبعد کاغذرو ی جوری که بتونه ببینه گذاشتم رو دسته صندلی آقا جاتون خالی بود پسره کاغذرو خوند قیافه اون اینجوریقیافه ی مام اینجوریپسره هیچی نمیتونس بهمون بگه که اگه میگفت با عرض معذرت میرید به خودشقصه ی ما به سر رسید اما ضایع کردن پسرا توسط منو بروبچ همچنان ادامه دارد....



نظرات شما عزیزان:

fafa
ساعت0:49---20 مرداد 1392
hahahahahahahahahterekidam leylaaaa. hahahaha. yadesh bekheyr. chegad khandidim. yaroo dash maro mikhord bade khundane kaghaze, badbakht engar neshaste bud ru suzane dagh. hey jelezzo velez mikard

سارا
ساعت19:41---17 مرداد 1392
سلام عزیزم ..خیلی وبلاگ خوبی داری منم خیلی دوسش دارم همیشه بهت سر میزنم نظر هم میزارم برات..فقط ی خواهشی داشتم البته فقط خواهش میتونی اهمیت ندی..اهنگ وبلاگت خیلی حالمو میگیره اگه میشه عوضش کن البته اگه دوس داری اجباری نیست..چون وبلاگ ب این قشنگی حیفه اهنگ غمگین داشته باشه..همچین شاد بزار روحمون شاد شه..مرسی عزیز دوست دارم

hossein
ساعت0:38---14 مرداد 1392
با سلام
متشکر از وقتی که برای نوشتن صرف میکنید
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]ت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]