نمایش احساس

نمایش احساس


گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net
 


من دارم سعی میکنم ، همرنگ ِ جمــاعت شوم !
امّـا
میشود کمکم کنید !؟
آی جمـــاعت ! شما دقیقــا" چه رنگـی هستید !
 

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

†دل â€
اتفاقی ترین اشتباه دنیاستــــــ !

بسته میشود آنــــــجا که نباید ؛
کنــ   ــده میشود از جایی که نبــاید . . .
 



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

ساده بگویم....
نگاه....
زاده ی علاقه است

اگر دوچشم روشن عشق به تو نگاه کند...
دیگر تو از آن خود نیستی...
 



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

از ترس فاسد شدن دلت را حراج نکن!
خشک کردن هنوز هم جواب میدهد ...

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گاهی دلم میخواهد بگذارم بروم بی هرچه آشنا
گوشه ی دوری گمنام
حوالی جایی بی اسم
گاهی واقعا خیال میکنم روی دست خداوند مانده ام
خسته اش کرده ام.

سید علی صالحی

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

کوچک که بودم تمام دنیا در دست های پدرم بود ...
 


 


گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

دلم برای خودم تنگ میشود
آری

همیشه بی خبر از حال خویشتن بودم
غریب بودم و گشتم غریب تر اما:
دلم خوش است که در غربت وطن بودم

محمدعلی بهمنی



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

بـَعضـی از آدمـا عـیـن بـارون مـی مـونـنـد
اولش کـه میان بهت طراوت میدن شادی میدن ...
ولی آخرش ...
زندگیتو با گِل و شل یکی میکنن ...
مراقب آدمای بارون صفت باشید ...
تو نباید خاکی باشی که آخرش گِل بشی ... !!!



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

مزرعه ای که حتی یک گندمش هم سهم من نمی شود،
چه فرقی می کند با سگ پاسبانی شود یا با مترسک . . .
 

 

جهت مشاهده آرشیو "نمایش احساس با عکس" اینجا کلیک کنید.


گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

لبخنـــــد، راه کــــم خــرجـــی برای تغيــــــر چهـــره اســت...

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

مهلت بده
میروم ...
فقط پایت را بردار تا غرورم را جمع کنم....!

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

با خدا باید بنشینیم دو تایی
دور میزی ترجیحا گرد
متقاعدش کنم که تنهایی چقدر درد بزرگی ست
تا لبخند بزرگی شاید
بر صورتِ گرد ِ زمین نقاشی کند

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

من نمک پرورده ی زخم های از آشنا خورده
آنقدر با خرابی این گریه ساخته ام
که هر کنج این خانه
از دست دیده ام ، دریاست

سید علی صالحی
 

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ : ﺭﻓﺘﯽ ؟

ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭ ﺑﺮﻭ ﻗﺎﻃﯽ ﺁﺩﻣﺎ ﻧﺸﯽ !

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

زندگي با همه وسعت خويش
محفل ساكت غم خوردن نيست
حاصلش تن به قضا دادن و افسردن نيست
اضطراب و هوس ديدن و ناديدن نيست
زندگي خوردن و خوابيدن نيست
زندگي جنبش جاري شدن است
زندگي کوشش و راهي شدن است
از تماشاگه آغاز حيات
تا به جايي كه خدا مي داند.
زندگي چون گل سرخي است
پر از خار و پر از برگ و پر از عطر لطيف،
يادمان باشد اگر گل چيديم،
عطر و برگ و گل و خار،
همه همسايه ديوار به ديوار همند



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

باران که می بارد
تمام کوچه های شهر
پر از فریاد من است
که می گویم
من تنها نیستم
تنها ، منتظرم
تنها .

کیکاووس یاکیده
 



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

مَرا غمت
تو را، كه دُورهِ كرده است؟

م‍ژگان عباسلو



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گنجشکانی که رد تو را دیروز
درخت به درخت
و خیابان به خیابان
دنبال کرده‌اند
خدا می‌داند چه دیده‌اند
که جیک‌شان دیگر در نمی‌آید

عباس صفاری
 



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

تو دنیایت پر از “من†هاست !

من دنیایم در “تو†خلاصه می شود !

و بعد اسم ِ هردویمان را

†عاشق “

می گذارند ...!



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

کل دنیا هم بگویند دوستم دارند ...

فایده ندارد !
اما ...
دوستت دارم های " تــــو "
چه غوغایی می کند ...
روحم را تازه می کند !



نظرات شما عزیزان:

همکلاسی سابق
ساعت18:45---9 تير 1392
شناختی منو لیلاجون؟وبت محشرهپاسخ:are nahid jon merC k be webloge khodet sar mizani:*

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 9 تير 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]