دیروز سوار یه سیستم صوتی شدم ، روش پراید نصب کرده بود !! :D
aks-tanz (24)
.
بزن قدش ، فقط خودم فقط خودت !
aks-tanz (25)
.
عجب ابتکاری ، خوشمان آمد !
aks-tanz (26)
.
اوخی اوخی اوخی  :D
aks-tanz (22)
.
خداییش عجب شانسی آورد !
aks-tanz (21)
.
ای بابا ، چرا پس نیومد این دوست جون من !! :X
aks-tanz (20)
.
خب میترسه از آمپول دیگه ، ولش کن !
aks-tanz (17)
.
چه قر و فری میده این کوچولووو !
aks-tanz (18)
.
چقد خشنه این ! چیه چیزی شده ؟!
aks-tanz (19)
.
خوب وایسا میخوام لاک بزنم واست آجی ! :X
aks-tanz (14)
.
عاشق تیریپ اینم من ، خیلی شاخ شده !
aks-tanz (15)
.
نیگا داره ؟ خب ما هم دل داریم دیگه !
aks-tanz (16)
.
خدااااااااااااااااااااا چرااااااااااااااااا :D
aks-tanz (13)
.
بچه پررو چه خودشو لوس کرده :)
aks-tanz (12)
.
خودشم داره حال میکنه ، این جالبه :)
aks-tanz (11)
.
.
آخی ، اولین باره دلم واسه یه سگ میسوزه !
aks-tanz (9)
.
خب این چه کاریه بچه ، ولش کن !
aks-tanz (10)
.
برو اونور بابا ، خودتو نچسبون به من :|
aks-tanz (5)
.
کوچولو میشه شما رو بخورم لطفا ؟! :D
aks-tanz (6)
.
قیافه پسرا وقتی یکی ازشون تعریف میکنه :lol:
aks-tanz (7)



نظرات شما عزیزان:

fafa
ساعت1:00---20 مرداد 1392
kheili bahal shode webet leyli junam tabrikate faravoone mano pazira bash

farid
ساعت0:40---9 تير 1392
slm . khubi leila jan ? mc ke umadi . azizam man ke umadam pishet ama az in be bad bishtar myam . to ham bya . fadat montazeram

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 1 تير 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]