اه، صد دفعه گفتم دست نکش رو سرم خوشم نمیاد ...
 

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

 



نظرات شما عزیزان:

سنگ صبور
ساعت20:25---5 مرداد 1392
سلام لیلا خانم....وب قشنگی داری...ممنون میشم به منم سر بزنی و اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم

farid
ساعت15:39---28 ارديبهشت 1392
slm leila jun . mc ke umadi ... rastesh chan vaghtye net nemyam ... be zudi dobare bishtar myamo zud zud ham behet sar mizanam ... merc azizam ... montazeram bash

ALI
ساعت17:46---25 ارديبهشت 1392
سلام خواهر گلم ممنون به خاطر سر زدند و یک دنیا تشکر واسه نظر گذاشتند و پیشنهادت یک چیزی مگه قالب وبلاگم چه مشکلی داره اگه بالا وبلاگ رامیگی که عکس نداری راستش میخواستم عکس را عوض کنم که کلا فعلا رفته خودمم قاطی کردم درضمن من با تبادل لینک زیاد میانه خوبی ندارم اما دوست دارم باشما تبادل لینک کنم دوست عزیزم خواهرم چون دوست دارم هرروز بهتون سربزنم من لینکتان میکنم شماهم اگه دوست داشتید لینکم کنید با ارزوی سلامتی ممنون

ALI
ساعت12:21---23 ارديبهشت 1392
سلام امیدوارم خوب باشید نه واقعا وبلاگت جالب دقیقا همون چیزی است که درباره ی وبلاگ نوشتی من که خوشم امد لیلا خانم اگه دوست داشتی افتخار دادی یک سری نیز به ما بزن قدمتان روی چشم اگر امدی نظرتت را راست حسینی در مورد وبلاگم نیز بگو با ارزوی سلامتی ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]