کمر شکسته ترینم

 

 

اگر...
 
اگر گناه وزن داشت؛

 


 
هیچ کس را توان آن نبود که قدمی بردارد،

 


 
خیلی ها از کوله بار سنگین خویش ناله میکردند،

 


 
و من شاید؛ کمر شکسته ترین بودم

 

نان دادن، کار مردن است

 

 

 

خواجه عبدالله انصاری فرمود:

 

بدانکه، نماز زیاده خواندن، کار پیرزنان است

 

و روزه فزون داشتن، صرفه ی نان است

 

و حج نمودن، تماشای جهان است.

 

اما نان دادن، کار مردان است...

 

گاهی لازمه...

 

 

آدما گاهی لازمه

 

چند وقت کرکرشونو بکشن پایین

 

یه پارچه سیاه بزنن درش و بنویسن :

 

کسی نمرده.

 

فقط دلم گرفته

 

در پی دلیلیست مرا ببخشد...

 

 

خالق من «بهشتی» دارد، نزدیک، زیبا و بزرگ؛

 

و «دوزخی» دارد، به گمانم کوچک و بعید؛

 

و در پی دلیلیست که ببخشد ما را ...

 

«دکتر علی شریعتی»

 

معجزه...

 

 

خــــــــدایا

 

من اینجا دلم سخـــــت معجزه میخواهد

 

و تو انگار

 

معجزه هایت را گذاشته ای برای روز مـــــــــــبادا

 

یادمان باشد...

 

 

یادمان باشد!

 

هر پس مونده‌ای که‌ من زمین میندازم

 

قامت یه‌ نفرو خم میکنه.....

 

سخت است...

 

 

سخت است فهماندن چیزی به کسی که

 

برای نفهمیدن آن پول می گیرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]