che baaaaaaaaaaaahaaaaaale

che baaaaaaaaaaaahaaaaaale


عین حقیقته!
سعی کنیم دیگران رو درک کنیم و از روحیاتشون با خبر بشیم!
(درست مثه یه روانشناس)


Inline image 4

Inline image 4

آخه آدم از دست اینا چی بگههههه!



Inline image 5


Inline image 4

:| :| :|


Inline image 6


Inline image 4

شما هم اینجوری هستین؟
اصلا نمیدونم چه کرمیه تا روی این صندلیا میشینیم باید هی بچرخونیمش!
 



Inline image 7

Inline image 4


خودکشی پاک!


Inline image 10

Inline image 4
 

چند نمونه از خلاقیت های جالب...

چادر با طعم هندونه!


Inline image 12



ایده ای جالب برای کلاه ایمنی!

به نظرم اینجوری بیشتر مواظب هست


Inline image 8




این هم ایده ای جالب برای ناودان!
 
 


Inline image 14




Inline image 11


Inline image 4


این دیگه چه تکنیکیه!!
یارو به فنا رفت! :)
 


Inline image 9

Inline image 4

حدود ۳۰۰ نفر در «سیبیل‌واره‌ای» با عنوان «سیبیل به کی بیشتر میاد؟»
در ایران شرکت کردند و «خوش سیبیل‌ترین‌ها» انتخاب شدند.
 نکته جالب حضور پرشمار خانم‌ها در این مسابقه است.


Inline image 15



Inline image 16

Inline image 17


Inline image 4

رژه ی پنجاه لامبورگینی به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس این شرکت



Inline image 13





نظرات شما عزیزان:

ساعت14:09---27 فروردين 1392
اجی رفتم یه جا قالب پیدا کنم واسه خودم بعد یه عالمه قالبه عشقی و منظره پیدا کردم گفتم حیف من که اینا به دردم نمیخوره خوب من اخر باید یه عکسه شاینی بزارم رو قالبم گفتم من اگه یه وبلاگ داشتم شعر میزاشتم توش خیلی اینا بدردم میخورد ولی یادم به وبه خوشگله تو افتاد گفتم کی از اجیم بهتر. اینا ماله لوکس وبلاگه مطلباتم به هم نمیخورهولی قالباش محشره هم منظره هست هم عشقی می خوای کداشو بت بدم؟یکی یکی بزار هر کدومو دوس داشتی اخره سر انتخاب کنراستی چند روزه لوکس وب لاگ خراب میشه هی نظرات رو نشون نمیدهبه سختی نظر دارم میدم هر وقت اومدی جوابشو بیا تو وبم یا همین جا بگو یا اگه دوباره خراب بود به ایمیلم بده راستی اجی اگه دوست داری شمارتو هم بم بده تا هر وقت کارت دارم بت بگممنم شمارمو میدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]