فقط بخند عزیزم :دی

فقط بخند عزیزم :دی

دانشجوی عزیز،وقتی که شما سر کلاس اس ام اس میفرستی من کاملا متوجه میشم، چون هیچ احمقی به خشتک خودش زل نمیزنه در حالی که لبخند روی لباشه !
دوستدار تو، استاد
چهارتا از مهم ترین دست آوردهای دانشگاه:
- اس ام اس دادن بدون نگاه کردن به موبایل ...
- خوابیدن در حالت نگاه کردن به کتاب ...
- کار گروهی در هنگام امتحان ...
- حرف زدن بدون تکون خوردن لب ...
تو تاکسی داشتم sms میزدم یه بابایی کلشو کرده بود توی گوشیم ،در اون سطح که دیگه خودم نوشته های گوشیم رو نمیدیدم، خیلی عادی تایپ کردم :
« کلتو بکش کنار پدرســـگ » یارو ریلکس روشو کرد اونور...
کلاً به نظر من باید با حرکات فرهنگی جامعه رو اصلاح کرد...
تو خونۀ ما به گونه‌ای فرهنگ سازی شده که لیوانو برمیداری میری سر یخچال، یخچالو وا میکنی پارچو درمیاری سر میکشی بعد لیوانو میبری میذاری سر جاش!
میگن مرگ حق همست!!!
خواستم از همینجا اعلام کنم خدایا....!!!!!!
من از این حقم میگذرم !!!!!!!!
همچین بنده ی با گذشتی هستم........... ....!!!!!! :))))
 
پرﯾﺮﻭﺯ ﺍﺯ ﺟﻠﻮﯼ ﯾﻪ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺭﺩ ﺷﺪﻡ ﺩﯾﺪﻡ ﺻﺪﺍﯼ ﺑﺰﻥ ﺑﺮﻗﺺ ﻣﯿﺎﺩ ..
ﺭﻓﺘﻢ ﺩﯾﺪﻡ ﺩﯼ ﺟﯽ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﻭﻝ ﻣﻬﺮ ﻭ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﺪﺭﺳﻪ!!!
ﺩﻭﺭﻩ ﻣﺎ ﺍﻭﻝ ﻣﻬﺮ ﺗﺮﺳﻨﺎﮐﺘﺮﯾﻦ ﺳﻮﺭﻩ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ ﻭ
ﺳﺮ ﺻﻒ ﻣﯿﺨﻮﻧﺪﻥ ﺗﺎ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﺎﺭ ﺩﺳﺘﻤﻮﻥ ﺑﯿﺎﺩ !!!...
اولین باری ک احساس کردم منم جز آدم هسم زمانی بود که
بهم قرص سرما خوردگی "بزرگسالان" دادن...
روايت داريم تو جهنم ناهار ديزي با دوغ فراوون ميدن،
بعد ناهار كه چشات سنگين ميشه و خوابت ميگيره
،تا مياي چرت بزني يه فرشته بنام كرمائيل
مياد،نخ ميكنه تو دماغت
ﺗﺎ ﺣـﺎﻻ ﺑﻪ ﺑﭽـﻪ ﯼ 2 , 3 ﺳـﺎﻟﻪ ﺁﺩﺍﻣـﺲ ﺍُﮐﺎﻟﯿـﭙـﺘﻮﺱ ﺍﻭﺭﺑـﯿﺖ ﺩﺍﺩﯾـﻦ؟؟
.
.
.
.
ﺑﻌـﺪ 20 ﺛﺎﻧﯿـﻪ ﻫﻤـﻪ ﯼ ﺷﮑـﻠـﮏ ﻫـﺎﯼ ﯾﺎﻫـﻮ ﺭﻭ ﺗـﻮ ﺻـﻮﺭﺗـﺶ ﻣﯿﺘـﻮﻧﯿـﻦ
ﺑﺒﯿـﻨـﯿﻦ!!! :)))



نظرات شما عزیزان:

f@rzin
ساعت22:05---19 فروردين 1392
slm khubi sale noye toam mobarak
man ziyad to web nemiyam
babate nazaretam vaghean mamnonam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]